Tržby v divízii Selective Retailing vzrástli o 28 %, pod čo sa podpísal najmä kozmetický gigant Sephora.
Autor TASR
Paríž 12. apríla (TASR) - Módny konglomerát LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton oznámil "excelentný štart" do nového roka, keď za prvé tri mesiace zvýšil tržby o takmer pätinu. Prispel k tomu najmä vysoký dopyt po jeho produktoch v divízii kožených výrobkov či divízii selektívneho maloobchodu zahrnujúceho obchody Sephora. Informovala o tom agentúra Reuters.
Najväčší producent luxusného tovaru na svete v stredu uviedol, že tržby na organickej báze za 1. štvrťrok dosiahli 21,04 miliardy eur. To znamená rast o 17 % a zrýchlenie rastu v porovnaní so 4. štvrťrokom, v ktorom sa tržby zvýšili o 15 %. Spoločnosť to docielila napriek "geopolitickému a ekonomickému prostrediu, ktoré je naďalej veľmi neisté," uviedla LVMH.
Všetky divízie zaznamenali dvojciferný rast tržieb, až na divíziu vín a liehovín. Koncern zároveň poukázal na veľmi dobré výsledky v Európe a Ázii, najmä v Japonsku, pričom predaj podporili domáci zákazníci aj zahraniční turisti.
Výrazný rast tržieb zaznamenala najväčšia divízia Fashion and Leather Goods, a to o 18 %. Prekonala tak očakávania analytikov, keď analytici banky Barclays predpokladali zvýšenie tržieb v tejto divízii o 11 % a analytici banky HSBC o 15 %.
Tržby v divízii Selective Retailing vzrástli o 28 %, pod čo sa podpísal najmä kozmetický gigant Sephora. Podľa LVMH dosiahla Sephora "mimoriadne výsledky," a to najmä na trhoch Európy, Severnej Ameriky a Blízkeho východu.
Najväčší producent luxusného tovaru na svete v stredu uviedol, že tržby na organickej báze za 1. štvrťrok dosiahli 21,04 miliardy eur. To znamená rast o 17 % a zrýchlenie rastu v porovnaní so 4. štvrťrokom, v ktorom sa tržby zvýšili o 15 %. Spoločnosť to docielila napriek "geopolitickému a ekonomickému prostrediu, ktoré je naďalej veľmi neisté," uviedla LVMH.
Všetky divízie zaznamenali dvojciferný rast tržieb, až na divíziu vín a liehovín. Koncern zároveň poukázal na veľmi dobré výsledky v Európe a Ázii, najmä v Japonsku, pričom predaj podporili domáci zákazníci aj zahraniční turisti.
Výrazný rast tržieb zaznamenala najväčšia divízia Fashion and Leather Goods, a to o 18 %. Prekonala tak očakávania analytikov, keď analytici banky Barclays predpokladali zvýšenie tržieb v tejto divízii o 11 % a analytici banky HSBC o 15 %.
Tržby v divízii Selective Retailing vzrástli o 28 %, pod čo sa podpísal najmä kozmetický gigant Sephora. Podľa LVMH dosiahla Sephora "mimoriadne výsledky," a to najmä na trhoch Európy, Severnej Ameriky a Blízkeho východu.