Cieľom zmeny štruktúry manažmentu koncernu má byť snaha o zvýšenie efektívnosti.
Autor TASR
Wolfsburg 10. apríla (TASR) - Koncern Volkswagen uviedol, že uvažuje o prestavbe manažmentu, dôsledkom ktorej môžu byť personálne zmeny. V médiách sa špekuluje, že výkonného riaditeľa skupiny Matthiasa Müllera nahradí Herbert Diess, ktorý je aktuálne šéfom kmeňovej značky VW.
Cieľom zmeny štruktúry manažmentu koncernu má byť snaha o zvýšenie efektívnosti. Volkswagen, ktorý stále bojuje s dôsledkami emisného škandálu, v utorok uviedol, že uvažuje o zmene "štruktúry manažmentu skupiny", čo môže zahŕňať aj pozíciu výkonného riaditeľa.
Podľa vyhlásenia koncernu rada riaditeľov, na ktorej čele je Hans Dieter Pötsch, diskutuje s top manažérmi o novom rozdelení kompetencií. Výsledok diskusií je zatiaľ otvorený. Müller údajne vyjadril pripravenosť podieľať sa na zmenách.
Nemecký denník Handelsblatt rovnako ako agentúra Reuters tvrdia, že Müllera zrejme nahradí Diess. Pred dvomi mesiacmi zdroje blízke vedeniu koncernu uviedli pre Reuters, že Müller je čoraz viac frustrovaný nedostatkom podpory pre svoje reformné snahy a neschopnosťou spoločnosti s konečnou platnosťou vyriešiť emisný škandál.
Müller (64) prevzal vedenie koncernu po vypuknutí emisného škandálu v roku 2015 a jeho aktuálny kontrakt by mal vypršať v roku 2020.
Cieľom zmeny štruktúry manažmentu koncernu má byť snaha o zvýšenie efektívnosti. Volkswagen, ktorý stále bojuje s dôsledkami emisného škandálu, v utorok uviedol, že uvažuje o zmene "štruktúry manažmentu skupiny", čo môže zahŕňať aj pozíciu výkonného riaditeľa.
Podľa vyhlásenia koncernu rada riaditeľov, na ktorej čele je Hans Dieter Pötsch, diskutuje s top manažérmi o novom rozdelení kompetencií. Výsledok diskusií je zatiaľ otvorený. Müller údajne vyjadril pripravenosť podieľať sa na zmenách.
Nemecký denník Handelsblatt rovnako ako agentúra Reuters tvrdia, že Müllera zrejme nahradí Diess. Pred dvomi mesiacmi zdroje blízke vedeniu koncernu uviedli pre Reuters, že Müller je čoraz viac frustrovaný nedostatkom podpory pre svoje reformné snahy a neschopnosťou spoločnosti s konečnou platnosťou vyriešiť emisný škandál.
Müller (64) prevzal vedenie koncernu po vypuknutí emisného škandálu v roku 2015 a jeho aktuálny kontrakt by mal vypršať v roku 2020.