Kontaktné centrum prijalo prvý hovor 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty ľudí traja operátori.
Autor TASR
Bratislava 15. novembra (TASR) - Operátori Ústredného kontaktného centra slovensko.sk vybavili za päť rokov od vzniku centra viac ako 211.000 požiadaviek od občanov.
"Ľudia volajú či píšu so širokým záberom problémov. Najmä menej počítačovo zdatní používatelia radi využijú pomoc pri prvej inštalácii potrebných aplikácií a prvom zoznámení sa s prostredím e-schránky, informujú sa o dostupných elektronických službách štátu, no riešia aj individuálne problémy, na ktoré narazili," opísali zo sekcie komunikácie Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby (NASES).
Kontaktné centrum prijalo prvý hovor 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty ľudí traja operátori. "Odvtedy sa ľudia začali viac zaujímať o elektronické služby štátu, čím sa tím vyškolených operátorov rozšíril. Aktuálne Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zamestnáva 15 operátorov, ktorí denne vybavia vyše 300 požiadaviek od občanov, ale aj podnikateľov či úradníkov," doplnil NASES.
Celkovo najvyťaženejším mesiacom pre kontaktné centrum bol podľa agentúry zatiaľ september 2017, keď operátori riešili viac ako 10.000 požiadaviek. Pre porovnanie, v roku 2018 sa mesačne vyrieši v priemere 6600 požiadaviek. Operátor tak v priemere pomôže denne 30 ľuďom, v najvyťaženejších dňoch však riešili aj takmer 100 telefonátov denne.
"Operátori bývajú pravidelne preškoľovaní, a tak majú prehľad v každej zmene, ktorá sa udeje na portáli slovensko.sk," dodal generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka. Najsilnejším rokom bol zatiaľ rok 2017, keď sa ľudia obrátili na kontaktné centrum viac ako 81.000-krát. "Predpokladáme, že vzhľadom na neustály rast používateľov slovensko.sk bude rok 2018 o niečo vyťaženejší ako predchádzajúci," dodal Sojka.
"Ľudia volajú či píšu so širokým záberom problémov. Najmä menej počítačovo zdatní používatelia radi využijú pomoc pri prvej inštalácii potrebných aplikácií a prvom zoznámení sa s prostredím e-schránky, informujú sa o dostupných elektronických službách štátu, no riešia aj individuálne problémy, na ktoré narazili," opísali zo sekcie komunikácie Národnej agentúry pre sieťové a elektronické služby (NASES).
Kontaktné centrum prijalo prvý hovor 15. novembra 2013. V tom období odpovedali na telefonáty ľudí traja operátori. "Odvtedy sa ľudia začali viac zaujímať o elektronické služby štátu, čím sa tím vyškolených operátorov rozšíril. Aktuálne Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk zamestnáva 15 operátorov, ktorí denne vybavia vyše 300 požiadaviek od občanov, ale aj podnikateľov či úradníkov," doplnil NASES.
Celkovo najvyťaženejším mesiacom pre kontaktné centrum bol podľa agentúry zatiaľ september 2017, keď operátori riešili viac ako 10.000 požiadaviek. Pre porovnanie, v roku 2018 sa mesačne vyrieši v priemere 6600 požiadaviek. Operátor tak v priemere pomôže denne 30 ľuďom, v najvyťaženejších dňoch však riešili aj takmer 100 telefonátov denne.
"Operátori bývajú pravidelne preškoľovaní, a tak majú prehľad v každej zmene, ktorá sa udeje na portáli slovensko.sk," dodal generálny riaditeľ NASES Lukáš Sojka. Najsilnejším rokom bol zatiaľ rok 2017, keď sa ľudia obrátili na kontaktné centrum viac ako 81.000-krát. "Predpokladáme, že vzhľadom na neustály rast používateľov slovensko.sk bude rok 2018 o niečo vyťaženejší ako predchádzajúci," dodal Sojka.