Pri vzniku kontaktného centra v ňom pracovalo desať referentov, v súčasnosti ich je 32.
Autor TASR
Bratislava 12. novembra (TASR) - Kontaktné centrum Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) funguje 20 rokov. Pracovisko spustili na jeseň 2004 a podľa odhadov ZSSK odvtedy vybavilo približne 7,3 milióna podnetov od zákazníkov. Kontaktné centrum ZSSK obslúži v priemere 1000 zákazníkov denne. V utorok o tom informoval hovorca ZSSK Dominik Drevický.
"Naša linka 18 188 je jediným miestom, kde môžu zákazníci z celého Slovenska získať okamžitú pomoc. Či už ide o cestovné poriadky, nákup lístkov alebo riešenie nečakaných situácií počas cesty vlakom, naším cieľom je byť nablízku každému cestujúcemu," uviedol generálny riaditeľ ZSSK Peter Helexa. V posledných rokoch podľa ZSSK rastú najmä požiadavky na pomoc pri online nákupoch, riešení problémov s nedoručenými dokladmi či otázok spojených s registráciou do ZSSK ID.
Pri vzniku kontaktného centra v ňom pracovalo desať referentov, v súčasnosti ich je 32. Spolu s dvomi vedúcimi zmeny a vedúcou centra riešia požiadavky od online nákupu cestovných lístkov až po asistenciu pri reklamáciách či zabezpečenie prepravy pre imobilných cestujúcich. Kontaktné centrum je podľa ZSSK nielen miestom kontaktu pre cestujúcich, ale plní aj kľúčovú úlohu v zlepšovaní služieb dopravcu.
"Podnety, ktoré dostávame od zákazníkov, posúvame ďalej našim kolegom na oddeleniach v železničnej spoločnosti, čo nám umožňuje pružne reagovať na ich potreby a neustále skvalitňovať poskytované služby spoločnosti, ktorej sme súčasťou," uviedla vedúca Kontaktného centra ZSSK Mária Kovaliková.
"Naši referenti kontaktného centra sú skutočným srdcom našej spoločnosti už 20 rokov. Ich práca má zásadný vplyv na to, ako verejnosť vníma Železničnú spoločnosť Slovensko. Ich schopnosť rýchlo a efektívne reagovať na rôzne požiadavky, často s úsmevom a veľkou dávkou trpezlivosti, robí z nich neoddeliteľnú súčasť fungovania spoločnosti. Patrí im veľká vďaka za ich oddanosť a profesionalitu," doplnil Helexa.
Kontaktné centrum je k dispozícii 24 hodín denne, sedem dní v týždni prostredníctvom telefonickej linky, referenti sú cestujúcim k dispozícii aj na live chate či prostredníctvom e-mailu.
"Naša linka 18 188 je jediným miestom, kde môžu zákazníci z celého Slovenska získať okamžitú pomoc. Či už ide o cestovné poriadky, nákup lístkov alebo riešenie nečakaných situácií počas cesty vlakom, naším cieľom je byť nablízku každému cestujúcemu," uviedol generálny riaditeľ ZSSK Peter Helexa. V posledných rokoch podľa ZSSK rastú najmä požiadavky na pomoc pri online nákupoch, riešení problémov s nedoručenými dokladmi či otázok spojených s registráciou do ZSSK ID.
Pri vzniku kontaktného centra v ňom pracovalo desať referentov, v súčasnosti ich je 32. Spolu s dvomi vedúcimi zmeny a vedúcou centra riešia požiadavky od online nákupu cestovných lístkov až po asistenciu pri reklamáciách či zabezpečenie prepravy pre imobilných cestujúcich. Kontaktné centrum je podľa ZSSK nielen miestom kontaktu pre cestujúcich, ale plní aj kľúčovú úlohu v zlepšovaní služieb dopravcu.
"Podnety, ktoré dostávame od zákazníkov, posúvame ďalej našim kolegom na oddeleniach v železničnej spoločnosti, čo nám umožňuje pružne reagovať na ich potreby a neustále skvalitňovať poskytované služby spoločnosti, ktorej sme súčasťou," uviedla vedúca Kontaktného centra ZSSK Mária Kovaliková.
"Naši referenti kontaktného centra sú skutočným srdcom našej spoločnosti už 20 rokov. Ich práca má zásadný vplyv na to, ako verejnosť vníma Železničnú spoločnosť Slovensko. Ich schopnosť rýchlo a efektívne reagovať na rôzne požiadavky, často s úsmevom a veľkou dávkou trpezlivosti, robí z nich neoddeliteľnú súčasť fungovania spoločnosti. Patrí im veľká vďaka za ich oddanosť a profesionalitu," doplnil Helexa.
Kontaktné centrum je k dispozícii 24 hodín denne, sedem dní v týždni prostredníctvom telefonickej linky, referenti sú cestujúcim k dispozícii aj na live chate či prostredníctvom e-mailu.