Clorox uviedol, že za 3. kvartál obchodného roka 2019/2020, čo predstavuje obdobie od januára do konca marca, dosiahol čistý zisk 241 miliónov USD (221,59 milióna eur).
Autor TASR
Oakland 2. mája (TASR) - Americký výrobca dezinfekčných prostriedkov Clorox zaznamenal v 3. kvartáli súčasného obchodného roka rast tržieb o 15 % a zisku takmer o 30 %. Firma vyťažila z pandémie nového koronavírusu, ktorá výrazne zvýšila dopyt po dezinfekčných a čistiacich prostriedkoch.
Clorox uviedol, že za 3. kvartál obchodného roka 2019/2020, čo predstavuje obdobie od januára do konca marca, dosiahol čistý zisk 241 miliónov USD (221,59 milióna eur). Medziročne to predstavuje rast o 28,9 %.
Čisté tržby dosiahli 1,78 miliardy USD, čo v porovnaní s 3. kvartálom obchodného roka 2018/2019 znamená rast o 15 %. Organický rast tržieb dosiahol 17 %. Výsledok prekonal aj očakávania trhov, keď analytici očakávali rast tržieb na 1,71 miliardy USD.
Výsledky potiahol segment čistiacich prostriedkov, keď zákazníci po rozšírení nového koronavírusu začali vo veľkom nakupovať dezinfekčné prostriedky. Tento segment vykázal za 3. kvartál medziročný rast tržieb až o 32 %.
Dopyt po produktoch Cloroxu rástol aj v zahraničí. Tržby z predaja výrobkov spoločnosti na zahraničných trhoch vzrástli o 11 %, pričom rast zaznamenala firma v každom zo sledovaných regiónov.
Clorox uviedol, že za 3. kvartál obchodného roka 2019/2020, čo predstavuje obdobie od januára do konca marca, dosiahol čistý zisk 241 miliónov USD (221,59 milióna eur). Medziročne to predstavuje rast o 28,9 %.
Čisté tržby dosiahli 1,78 miliardy USD, čo v porovnaní s 3. kvartálom obchodného roka 2018/2019 znamená rast o 15 %. Organický rast tržieb dosiahol 17 %. Výsledok prekonal aj očakávania trhov, keď analytici očakávali rast tržieb na 1,71 miliardy USD.
Výsledky potiahol segment čistiacich prostriedkov, keď zákazníci po rozšírení nového koronavírusu začali vo veľkom nakupovať dezinfekčné prostriedky. Tento segment vykázal za 3. kvartál medziročný rast tržieb až o 32 %.
Dopyt po produktoch Cloroxu rástol aj v zahraničí. Tržby z predaja výrobkov spoločnosti na zahraničných trhoch vzrástli o 11 %, pričom rast zaznamenala firma v každom zo sledovaných regiónov.