Podľa najnovších informácií z centrály prepravcu v Ženeve bolo na tejto linke predaných už viac ako 6000 leteniek
Autor TASR
Košice 15. septembra (TASR) - Nízkonákladový letecký prepravca v strednej a východnej Európe, spoločnosť Wizz Air, začne prevádzkovať spojenie medzi tohtoročným Európskym hlavným mestom kultúry a jednou zo svetových metropol už od utorka 17. septembra. "Presne o 16.05 h pristane na dráhe košického letiska prvý ružovo-fialový Airbus A320 s cestujúcimi z Londýna na palube," informoval Juraj Toth z Letiska Košice, a.s.
Podľa najnovších informácií z centrály prepravcu v Ženeve bolo na tejto linke predaných už viac ako 6000 leteniek. "Toto číslo je potvrdením silného dopytu na oboch stranách spojenia, ako vo východoslovenskom regióne, tak aj v Anglicku. Vzhľadom na fakt, že prevádzka sa ešte ani nezačala, 6000 predaných leteniek je veľmi sľubným štartom," konštatoval Toth.
"Malé lietadlo pre Slovákov evokuje mäkčeň a v medzinárodnom kontexte predstavuje symbol letectva. Sýtožltá farba bola vybratá kvôli tomu, že žltá je jednou z oficiálnych farieb mesta Košice a spolu s čiernou vytvára najsilnejší kontrast v rámci celého farebného spektra. Celková koncepcia loga je navrhnutá tak, že ponúka široké možnosti pre jeho ďalšie využitie," objasnil autor loga.
Výkonný riaditeľ Letiska Košice Karl Dandler dodáva, že moderná korporátna identita je v živote spoločnosti veľmi dôležitá. "Som rád, že vďaka Matejovmu nápadu máme nové logo, na ktoré môžeme byť právom hrdí. Verím, že nové logo je spolu s otvorením leteckého spojenia do Londýna symbolom novej etapy a svetlejšej budúcnosti letiska Košice," uzavrel Dandler.
Podľa najnovších informácií z centrály prepravcu v Ženeve bolo na tejto linke predaných už viac ako 6000 leteniek. "Toto číslo je potvrdením silného dopytu na oboch stranách spojenia, ako vo východoslovenskom regióne, tak aj v Anglicku. Vzhľadom na fakt, že prevádzka sa ešte ani nezačala, 6000 predaných leteniek je veľmi sľubným štartom," konštatoval Toth.
Letisko mení logo
Novú etapu chce letisko začať s modernou korporátnou identitou, preto má aj nové logo. Bola zorganizovaná verejná súťaž, z ktorej vzišlo viac ako 70 návrhov. Manažment košického letiska doplnený o odborníkov z neziskovej organizácie Košice2013 a z Fakulty umení Technickej univerzity v Košiciach, vybral zo všetkých doručených návrhov logo, ktorého autorom je skúsený dizajnér Matej Toman. Je držiteľom viacerých domácich i medzinárodných ocenení a momentálne pôsobí v Prahe."Malé lietadlo pre Slovákov evokuje mäkčeň a v medzinárodnom kontexte predstavuje symbol letectva. Sýtožltá farba bola vybratá kvôli tomu, že žltá je jednou z oficiálnych farieb mesta Košice a spolu s čiernou vytvára najsilnejší kontrast v rámci celého farebného spektra. Celková koncepcia loga je navrhnutá tak, že ponúka široké možnosti pre jeho ďalšie využitie," objasnil autor loga.
Výkonný riaditeľ Letiska Košice Karl Dandler dodáva, že moderná korporátna identita je v živote spoločnosti veľmi dôležitá. "Som rád, že vďaka Matejovmu nápadu máme nové logo, na ktoré môžeme byť právom hrdí. Verím, že nové logo je spolu s otvorením leteckého spojenia do Londýna symbolom novej etapy a svetlejšej budúcnosti letiska Košice," uzavrel Dandler.