Banka počas štrajku odborov fungovala v štandardnom režime a poskytovala všetky služby klientom. Naši klienti sú na prvom mieste, povedala hovorkyňa.
Autor TASR
,aktualizované Bratislava 15. decembra (TASR) - Štrajk zamestnancov UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia sa skončil. Uviedla to v piatok Konfederácia odborových zväzov (KOZ) SR na sociálnej sieti.
"Dnes ráno opäť rokovali zástupcovia zamestnancov Základnej organizácie Odborového zväzu bánk a poisťovní v UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia so zamestnávateľom. Výsledkom je dohoda, ktorá viedla k ukončeniu štrajku zamestnancov. Podrobnejšie informácie prinesieme neskôr," spresnili odborári.
Dohodu zástupcov zamestnancov a vedenia banky potvrdila aj hovorkyňa banky Zuzana Ďuďáková. "S potešením oznamujeme, že vďaka konštruktívnej spolupráci a otvorenej diskusii medzi stranami sa podarilo dosiahnuť konštruktívnu dohodu a dohoda ku kolektívnej zmluve smeruje na podpis," priblížila.
"Sme presvedčení, že otvorený a konštruktívny dialóg je kľúčom k hľadaniu riešení v záujme všetkých zamestnancov pre zachovanie dlhodobej udržateľnosti nášho obchodného modelu," podčiarkla Ďuďáková.
Dodala, že banka počas štrajku odborov fungovala v štandardnom režime a poskytovala všetky služby klientom. "Naši klienti sú na prvom mieste," uzavrela hovorkyňa.
"Dnes ráno opäť rokovali zástupcovia zamestnancov Základnej organizácie Odborového zväzu bánk a poisťovní v UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia so zamestnávateľom. Výsledkom je dohoda, ktorá viedla k ukončeniu štrajku zamestnancov. Podrobnejšie informácie prinesieme neskôr," spresnili odborári.
Dohodu zástupcov zamestnancov a vedenia banky potvrdila aj hovorkyňa banky Zuzana Ďuďáková. "S potešením oznamujeme, že vďaka konštruktívnej spolupráci a otvorenej diskusii medzi stranami sa podarilo dosiahnuť konštruktívnu dohodu a dohoda ku kolektívnej zmluve smeruje na podpis," priblížila.
"Sme presvedčení, že otvorený a konštruktívny dialóg je kľúčom k hľadaniu riešení v záujme všetkých zamestnancov pre zachovanie dlhodobej udržateľnosti nášho obchodného modelu," podčiarkla Ďuďáková.
Dodala, že banka počas štrajku odborov fungovala v štandardnom režime a poskytovala všetky služby klientom. "Naši klienti sú na prvom mieste," uzavrela hovorkyňa.