Aj z médii sme vedeli o tom, že Shopcity má problémy a rovnakým spôsobom vedel o tom celý trh.
Autor OTS
Bratislava 21. augusta (OTS) - Ich predchádzajúcu údajnú insolventnosť, ktorú ohlásili v júni tohto roku mal vyriešiť vstup nového investora, čo sme nepovažovali za dostatočný signál k tomu, aby sme s nimi začali rokovať o znovuzapojení do nášho systému vyhľadávača zliav. To, že iné s nami porovnateľne veľké agregátory zľavových portálov ich propagovali bolo ich riziko, ktoré sme neboli ochotní znášať. Našou filozofiou je prinášať zákazníkom kvalitné produkty od našich partnerov, ktorí sú ekonomicky zdatní a ich solventnosť pravidelne overujeme.
Pravdepodobnosť toho, že portály, ktoré sú zapojené do systému www.odpadnes.sk padnú, sú minimálne, nakoľko ich ekonomickú zdatnosť kontrolujeme na pravidelnej báze. Na Slovensku je v súčasnosti okolo15 fungujúcich portálov a riziko, že tie neseriózne padnú samozrejme existuje. Trh sa konsoliduje a aj vzhľadom na krachy portálov, ktoré v tomto roku ukončili svoju činnosť (hyperzlava, shopcity), zákazníci sa presúvajú k veľkým, overeným, dôveryhodným portálom. Krachy menších portálov naštrbili dôveru ľudí a tí sa začali obracať smerom k overeným značkám, ktoré im poskytujú garancie. Vo všeobecnosti trh so zľavovými portálmi rastie. Nárast podielu veľkých portálov súvisí práve s konsolidáciou trhu, v rámci ktorej menšie portály postupne obratovo klesajú a veľké rastú. Ľudia viac dôverujú overeným značkám, ktoré im dávajú garancie. Reálne zostali na trhu dva veľké portály a asi päť menších, ktoré uverejňujú na pravidelnej báze ponuky.
Zľavových portálov na trhu je okolo 15, a len približne 5 uverejňuje ponuky na pravidelnej báze. Najväčšie portály sú zlavadna.sk a zlavomat.sk
Pravdepodobnosť toho, že portály, ktoré sú zapojené do systému www.odpadnes.sk padnú, sú minimálne, nakoľko ich ekonomickú zdatnosť kontrolujeme na pravidelnej báze. Na Slovensku je v súčasnosti okolo15 fungujúcich portálov a riziko, že tie neseriózne padnú samozrejme existuje. Trh sa konsoliduje a aj vzhľadom na krachy portálov, ktoré v tomto roku ukončili svoju činnosť (hyperzlava, shopcity), zákazníci sa presúvajú k veľkým, overeným, dôveryhodným portálom. Krachy menších portálov naštrbili dôveru ľudí a tí sa začali obracať smerom k overeným značkám, ktoré im poskytujú garancie. Vo všeobecnosti trh so zľavovými portálmi rastie. Nárast podielu veľkých portálov súvisí práve s konsolidáciou trhu, v rámci ktorej menšie portály postupne obratovo klesajú a veľké rastú. Ľudia viac dôverujú overeným značkám, ktoré im dávajú garancie. Reálne zostali na trhu dva veľké portály a asi päť menších, ktoré uverejňujú na pravidelnej báze ponuky.
Zľavových portálov na trhu je okolo 15, a len približne 5 uverejňuje ponuky na pravidelnej báze. Najväčšie portály sú zlavadna.sk a zlavomat.sk