Najviac nových zamestnancov pritom ku koncu deviateho mesiaca tohto roka pribudlo v komerčných bankách a pobočkách zahraničných bánk. Ako vyčíslila NBS, počet pracovníkov sa medziročne zvýšil o 844.
Autor TASR
Bratislava 26. novembra (TASR) - Počet zamestnancov v bankovom sektore na Slovensku pribúda. Ku koncu septembra tohto roka dosiahol 20.791, čo predstavuje medziročné zvýšenie o 860. Vlani v rovnakom období bolo v bankách zamestnaných 19.931 ľudí. Vyplýva to z najnovších štatistík Národnej banky Slovenska (NBS).
Najviac nových zamestnancov pritom ku koncu deviateho mesiaca tohto roka pribudlo v komerčných bankách a pobočkách zahraničných bánk. Ako vyčíslila NBS, počet pracovníkov sa medziročne zvýšil o 844. Celkovo v bankách a pobočkách zahraničných bánk pracovalo 19.719 ľudí. Len v samotných komerčných bankách spolu ku koncu septembra pracovalo 17.470 ľudí a v pobočkách zahraničných bánk bolo zamestnaných 2249 ľudí.
Nových zamestnancov prijímala aj samotná slovenská centrálna banka. Celkovo v nej ku koncu septembra pracovalo 1072 ľudí, medziročne sa ich počet zvýšil o 16. Ako už informovala NBS v Štatistickom bulletine za druhý štvrťrok tohto roka, za nárastom treba hľadať schválenie Koncepcie ochrany spotrebiteľov na finančnom trhu vládou, ktorá umožnila vytvorenie jednotného kontaktného miesta pre klientov všetkých finančných inštitúcií.
Najviac nových zamestnancov pritom ku koncu deviateho mesiaca tohto roka pribudlo v komerčných bankách a pobočkách zahraničných bánk. Ako vyčíslila NBS, počet pracovníkov sa medziročne zvýšil o 844. Celkovo v bankách a pobočkách zahraničných bánk pracovalo 19.719 ľudí. Len v samotných komerčných bankách spolu ku koncu septembra pracovalo 17.470 ľudí a v pobočkách zahraničných bánk bolo zamestnaných 2249 ľudí.
Nových zamestnancov prijímala aj samotná slovenská centrálna banka. Celkovo v nej ku koncu septembra pracovalo 1072 ľudí, medziročne sa ich počet zvýšil o 16. Ako už informovala NBS v Štatistickom bulletine za druhý štvrťrok tohto roka, za nárastom treba hľadať schválenie Koncepcie ochrany spotrebiteľov na finančnom trhu vládou, ktorá umožnila vytvorenie jednotného kontaktného miesta pre klientov všetkých finančných inštitúcií.