Spočiatku firma svoj plán expanzie podávala tak, že prvé obchody otvorí najneskôr začiatkom roka 2018.
Autor TASR
New York 16. februára (TASR) - Nemecký diskontný reťazec Lidl sa rozhodol urýchliť svoj nástup na americký trh. Ako firma tento týždeň oznámila, prvých 20 obchodov by mala v USA otvoriť už toto leto, čo znamená, že expanzia bude rýchlejšia, než sa pôvodne očakávalo. Spočiatku firma svoj plán expanzie podávala tak, že "prvé obchody otvorí najneskôr začiatkom roka 2018".
Prvé obchody siete Lidl by sa mali otvoriť vo Virgínii, v Severnej Karolíne a Južnej Karolíne. Následne do roka chce mať reťazec otvorených na východnom pobreží USA 100 obchodov, čo by mohlo vytvoriť približne 4000 pracovných miest.
Spoločnosť Aldi, ktorá je dlhoročným konkurentom siete Lidl, pôsobí na trhu USA už od roku 1976. Len pred pár dňami Aldi oznámil, že do svojho amerického biznisu plánuje investovať 1,6 miliardy USD (1,52 miliardy eur) a do konca budúceho roka rozšíriť sieť obchodov na takmer 2000 z terajších približne 1600.
Prvé obchody siete Lidl by sa mali otvoriť vo Virgínii, v Severnej Karolíne a Južnej Karolíne. Následne do roka chce mať reťazec otvorených na východnom pobreží USA 100 obchodov, čo by mohlo vytvoriť približne 4000 pracovných miest.
Spoločnosť Aldi, ktorá je dlhoročným konkurentom siete Lidl, pôsobí na trhu USA už od roku 1976. Len pred pár dňami Aldi oznámil, že do svojho amerického biznisu plánuje investovať 1,6 miliardy USD (1,52 miliardy eur) a do konca budúceho roka rozšíriť sieť obchodov na takmer 2000 z terajších približne 1600.