Liptáci a Tatranci už dlhší čas spolupracovali napríklad pri získavaní nových leteckých spojení do Popradu. Doteraz však neexistoval žiadny štatút spolupráce.
Autor TASR
Liptovský Mikuláš/Vysoké Tatry 13. júla (TASR) - Vytvorenie atraktívnej ponuky pre vzdialenejšie trhy je cieľom novovzniknutej cestovnej kancelárie, ktorú spoločne založili predstavitelia oblastných organizácií cestovného ruchu (OOCR) z Liptova a Vysokých Tatier. Pomôcť im má pri koordinácii spoločných aktivít zameraných na hľadanie nových trhov.
"Cestovná kancelária bude spĺňať úlohu destinačnej obchodnej centrály. OOCR plnia predovšetkým úlohu marketingovú, prirodzene preto vznikla potreba posunúť tieto aktivity na vyššiu úroveň a zastrešiť ich aktivitami obchodnými," informovala TASR PR manažérka OOCR Región Liptov Katarína Šarafínová. Liptáci a Tatranci už dlhší čas spolupracovali napríklad pri získavaní nových leteckých spojení do Popradu. Doteraz však neexistoval žiadny štatút spolupráce.
Obidve oblastné organizácie sa do tejto chvíle orientovali najmä na tradičné trhy, akými sú Česko, Poľsko, Maďarsko a domáce Slovensko. "Chceme efektívnejšie oslovovať aj trhy vzdialenejšie, a to si už vyžaduje komplexný produkt a koordinovaný postup. Ide najmä o Veľkú Britániu, rusky a nemecky hovoriace krajiny, Škandináviu a Izrael. Perspektívne možno aj o Čínu a iné ázijské krajiny," ozrejmil predseda predstavenstva OOCR Región Vysoké Tatry Michal Sýkora.
"Prvoradým poslaním je vytvoriť zrozumiteľné informačné a produktové portfólio pre potenciálnych zahraničných partnerov. Chceme sa profilovať ako spoľahlivý, profesionálny partner, poskytujúci komplexné služby tak, aby sa nastolili všestranne výhodné podmienky na stabilnú, dlhodobú spoluprácu s víziou každoročne udržateľného rastu," povedal predseda predstavenstva OOCR Región Liptov Ján Blcháč.
Oblastné organizácie si od spolupráce sľubujú napríklad predĺženie zimnej a letnej sezóny, pritiahnutie dopytu v mimosezónnych mesiacoch a predĺženie priemernej dĺžky pobytu v oboch regiónoch.
"Cestovná kancelária bude spĺňať úlohu destinačnej obchodnej centrály. OOCR plnia predovšetkým úlohu marketingovú, prirodzene preto vznikla potreba posunúť tieto aktivity na vyššiu úroveň a zastrešiť ich aktivitami obchodnými," informovala TASR PR manažérka OOCR Región Liptov Katarína Šarafínová. Liptáci a Tatranci už dlhší čas spolupracovali napríklad pri získavaní nových leteckých spojení do Popradu. Doteraz však neexistoval žiadny štatút spolupráce.
Obidve oblastné organizácie sa do tejto chvíle orientovali najmä na tradičné trhy, akými sú Česko, Poľsko, Maďarsko a domáce Slovensko. "Chceme efektívnejšie oslovovať aj trhy vzdialenejšie, a to si už vyžaduje komplexný produkt a koordinovaný postup. Ide najmä o Veľkú Britániu, rusky a nemecky hovoriace krajiny, Škandináviu a Izrael. Perspektívne možno aj o Čínu a iné ázijské krajiny," ozrejmil predseda predstavenstva OOCR Región Vysoké Tatry Michal Sýkora.
"Prvoradým poslaním je vytvoriť zrozumiteľné informačné a produktové portfólio pre potenciálnych zahraničných partnerov. Chceme sa profilovať ako spoľahlivý, profesionálny partner, poskytujúci komplexné služby tak, aby sa nastolili všestranne výhodné podmienky na stabilnú, dlhodobú spoluprácu s víziou každoročne udržateľného rastu," povedal predseda predstavenstva OOCR Región Liptov Ján Blcháč.
Oblastné organizácie si od spolupráce sľubujú napríklad predĺženie zimnej a letnej sezóny, pritiahnutie dopytu v mimosezónnych mesiacoch a predĺženie priemernej dĺžky pobytu v oboch regiónoch.