Termín doručenia listov si zákazník dohodne vopred s pobočkou pošty.
Autor TASR
Bratislava 13. augusta (TASR) – Slovenská pošta ponúka zákazníkom službu Dovolenkový servis. Cieľom je zaistiť bezpečnosť pošty v inak preplnenej poštovej schránke počas dovolenky. Pošta nechá listové zásielky uložené na pobočke a majiteľ si ich môže po návrate vyzdvihnúť osobne, alebo mu budú doručené na pôvodnú adresu.
Ako uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská, zákazník si môže nechať uložiť listy na pošte až na 30 dní. Služba je pritom určená nielen pre ľudí, ale aj pre organizácie. "Aby mal zákazník prehľad o listoch, ktoré mu prišli počas dovolenky, môže požiadať aj o zasielanie SMS a e-mailových oznámení. Oznámenia zasiela Slovenská pošta k zapísaným listom, to znamená listom s podacím číslom (napríklad doporučené listy, úradné zásielky...)," priblížila Rovenská.
Termín doručenia listov si zákazník dohodne vopred s pobočkou pošty. "Neprevzaté zapísané listy vráti Slovenská pošta ich odosielateľovi po uplynutí ich odbernej lehoty. Štandardná odberná lehota pre vyzdvihnutie zapísaných listov je 18 dní, s dovolenkovým servisom si ju zákazník predĺži až na 30 dní (s výnimkou úradných zásielok)," skonštatovala hovorkyňa. Službu je podľa jej slov možné objednať vyplnením tlačiva, ktoré je dostupné aj na webovej stránke pošty.
Ako dodala, Slovenská pošta pokračuje v napĺňaní stratégie Pošta 2020, zameranej na zefektívnenie procesov, modernizáciu a zavádzanie nových služieb pre zákazníkov. V závere roka 2018 spustila centrálne doručovanie úradných zásielok, platbu faktúr prostredníctvom QR kódu a uviedla novú službu osvedčovania dokumentov na vybraných IOM poštách. "K zefektívneniu prevádzky a pohodlnému vybaveniu zákazníkov prispieva od februára 2019 aj platba kartou na všetkých vyše 1500 pobočkách Slovenskej pošty. Novinkou pre zákazníkov je aj rýchly výber hotovosti na poštách, ktorý vyhovuje najmä zákazníkom v obciach, kde nie je dostupný bankomat," doplnila Rovenská.
Ako uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská, zákazník si môže nechať uložiť listy na pošte až na 30 dní. Služba je pritom určená nielen pre ľudí, ale aj pre organizácie. "Aby mal zákazník prehľad o listoch, ktoré mu prišli počas dovolenky, môže požiadať aj o zasielanie SMS a e-mailových oznámení. Oznámenia zasiela Slovenská pošta k zapísaným listom, to znamená listom s podacím číslom (napríklad doporučené listy, úradné zásielky...)," priblížila Rovenská.
Termín doručenia listov si zákazník dohodne vopred s pobočkou pošty. "Neprevzaté zapísané listy vráti Slovenská pošta ich odosielateľovi po uplynutí ich odbernej lehoty. Štandardná odberná lehota pre vyzdvihnutie zapísaných listov je 18 dní, s dovolenkovým servisom si ju zákazník predĺži až na 30 dní (s výnimkou úradných zásielok)," skonštatovala hovorkyňa. Službu je podľa jej slov možné objednať vyplnením tlačiva, ktoré je dostupné aj na webovej stránke pošty.
Ako dodala, Slovenská pošta pokračuje v napĺňaní stratégie Pošta 2020, zameranej na zefektívnenie procesov, modernizáciu a zavádzanie nových služieb pre zákazníkov. V závere roka 2018 spustila centrálne doručovanie úradných zásielok, platbu faktúr prostredníctvom QR kódu a uviedla novú službu osvedčovania dokumentov na vybraných IOM poštách. "K zefektívneniu prevádzky a pohodlnému vybaveniu zákazníkov prispieva od februára 2019 aj platba kartou na všetkých vyše 1500 pobočkách Slovenskej pošty. Novinkou pre zákazníkov je aj rýchly výber hotovosti na poštách, ktorý vyhovuje najmä zákazníkom v obciach, kde nie je dostupný bankomat," doplnila Rovenská.