Operátor siete regionálnych nákupných centier, sústredených pod značkou KOCKA a KOCKA mini, slovenský investičný holding M-MARKET a.s., pristupuje k pandémii rovnako dôsledne, ako veľké nákupné zóny.
Autor OTS
Lučenec 29. septembra (OTS) - Vzhľadom k charakteru nájomcov a menšej spádovej oblasti dokáže reagovať flexibilnejšie a pritom zachovať komfort nakupovania.
Moderné regionálne nákupné centrá s menšou predajnou plochou, ale s pestrým mixom nájomcov, dokážu flexibilne reagovať na stále sa meniace pokyny Ústredného krízového štábu a Úradu verejného zdravotníctva. Rýchlejšie môžu meniť technické, organizačné aj hygienické opatrenia. V prospech retailu v regiónoch hrajú i zvyky zákazníkov, ktorí sú lojálni k lokálnym predajcom a zámerne kratšou nákupnou misiou chránia seba i ostatných.
„Od začiatku pandémie je pre nás ochrana zdravia absolútnou prioritou. Vieme, že COVID-19 ešte dlho bude hrozbou a že zákazníci budú uprednostňovať nákupy v blízkosti svojho domova. Už dnes nakupujúci vyhľadávajú maloobchodné priestory, v ktorých dokážu nakúpiť takmer všetko na jednom mieste. Skracujú dobu strávenú v obchodoch a na jednu návštevu nákupného centra nakúpia viac položiek ako obvykle,“ popisuje súčasnú situáciu predseda predstavenstva a prezident spoločnosti M-MARKET, a.s. Marian Šufliarsky.
M. Šufliarsky ďalej potvrdzuje, že napríklad pre seniorov je blízkosť obchodov v týchto časoch úplne kľúčová: „Dôvera a lojalita zákazníkov sú pre nás zároveň i obrovským záväzkom. Pri dodržiavaní opatrení nechceme poľaviť, ba naopak investujeme množstvo vlastných zdrojov do zvýšenej ochrany zdravia zamestnancov nájomníkov a zákazníkov. Určite by sme ocenili, ak by ďalšie prijímané opatrenia zohľadňovali regionálne špecifiká a boli dostatočne včas avizované, aby sme mohli chrániť ľudí a zachovať komfort nakupovania.“
Moderné regionálne nákupné centrá s menšou predajnou plochou, ale s pestrým mixom nájomcov, dokážu flexibilne reagovať na stále sa meniace pokyny Ústredného krízového štábu a Úradu verejného zdravotníctva. Rýchlejšie môžu meniť technické, organizačné aj hygienické opatrenia. V prospech retailu v regiónoch hrajú i zvyky zákazníkov, ktorí sú lojálni k lokálnym predajcom a zámerne kratšou nákupnou misiou chránia seba i ostatných.
„Od začiatku pandémie je pre nás ochrana zdravia absolútnou prioritou. Vieme, že COVID-19 ešte dlho bude hrozbou a že zákazníci budú uprednostňovať nákupy v blízkosti svojho domova. Už dnes nakupujúci vyhľadávajú maloobchodné priestory, v ktorých dokážu nakúpiť takmer všetko na jednom mieste. Skracujú dobu strávenú v obchodoch a na jednu návštevu nákupného centra nakúpia viac položiek ako obvykle,“ popisuje súčasnú situáciu predseda predstavenstva a prezident spoločnosti M-MARKET, a.s. Marian Šufliarsky.
M. Šufliarsky ďalej potvrdzuje, že napríklad pre seniorov je blízkosť obchodov v týchto časoch úplne kľúčová: „Dôvera a lojalita zákazníkov sú pre nás zároveň i obrovským záväzkom. Pri dodržiavaní opatrení nechceme poľaviť, ba naopak investujeme množstvo vlastných zdrojov do zvýšenej ochrany zdravia zamestnancov nájomníkov a zákazníkov. Určite by sme ocenili, ak by ďalšie prijímané opatrenia zohľadňovali regionálne špecifiká a boli dostatočne včas avizované, aby sme mohli chrániť ľudí a zachovať komfort nakupovania.“
M-MARKET, a.s. je významnou slovenskou investičnou spoločnosťou sídliacou v Lučenci. Charakter jej pôsobenia na trhu je od roku 1997 zachytený v prenájme nehnuteľností, ďalej v správcovských a developerských činnostiach a tiež facility managemente. Medzi známy projekt spoločnosti patrí sieť nákupných a obchodných centier KOCKA. Je hrdým správcom Nadácie M-MARKET.