G-III touto kúpou rozšíri svoje portfólio módnych značiek vrátane DKNY, Sonia Rykiel, Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger či Andrew Marc.
Autor TASR
New York 2. mája (TASR) - Majitelia módnej značky Karl Lagerfeld predali väčšinový podiel americkej odevnej spoločnosti G-III Apparel Group za 200 miliónov eur v hotovosti. TASR o tom informuje na základe správy agentúry Bloomberg.
G-III v pondelok uviedla, že sa dohodla na kúpe 81-percentného podielu v Karl Lagerfeld od skupiny súkromných a verejných investorov na čele s Fredom Gehringom z Amlon Capital. G-III už v roku 2016 získala 19-percentný podiel v módnej značke a rok predtým s ňou vytvorila spoločný podnik v Severnej Amerike.
G-III očakáva, že maloobchodné tržby značky Karl Lagerfeld by eventuálne mohli presiahnuť 2 miliardy USD (1,9 miliardy eur).
Značka je pomenovaná po zosnulom nemeckom dizajnérovi Karlovi Lagerfeldovi, ktorý ju vytvoril v roku 1984. Lagerfeld bol viac ako tri desaťročia kreatívnym riaditeľom Chanelu a navrhoval tiež produkty pre Fendi. Zomrel v roku 2019 vo veku 85 rokov.
Módne línie značky Karl Lagerfeld sa považujú za dostupný luxus, pričom najnovšie kúsky zahŕňajú kašmírové tepláky za 275 eur a balenie troch boxeriek za 39 eur.
G-III touto kúpou rozšíri svoje portfólio módnych značiek vrátane DKNY, Sonia Rykiel, Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger či Andrew Marc.
(1 EUR = 1,0540 USD)
G-III v pondelok uviedla, že sa dohodla na kúpe 81-percentného podielu v Karl Lagerfeld od skupiny súkromných a verejných investorov na čele s Fredom Gehringom z Amlon Capital. G-III už v roku 2016 získala 19-percentný podiel v módnej značke a rok predtým s ňou vytvorila spoločný podnik v Severnej Amerike.
G-III očakáva, že maloobchodné tržby značky Karl Lagerfeld by eventuálne mohli presiahnuť 2 miliardy USD (1,9 miliardy eur).
Značka je pomenovaná po zosnulom nemeckom dizajnérovi Karlovi Lagerfeldovi, ktorý ju vytvoril v roku 1984. Lagerfeld bol viac ako tri desaťročia kreatívnym riaditeľom Chanelu a navrhoval tiež produkty pre Fendi. Zomrel v roku 2019 vo veku 85 rokov.
Módne línie značky Karl Lagerfeld sa považujú za dostupný luxus, pričom najnovšie kúsky zahŕňajú kašmírové tepláky za 275 eur a balenie troch boxeriek za 39 eur.
G-III touto kúpou rozšíri svoje portfólio módnych značiek vrátane DKNY, Sonia Rykiel, Guess, Calvin Klein, Tommy Hilfiger či Andrew Marc.
(1 EUR = 1,0540 USD)