Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 1. november 2024Meniny má Denisa a Denis
< sekcia Ekonomika

mBank zvýšila objem poskytnutých spotrebiteľských úverov

Foto: Andrej Galica

mBank je najväčšou internetovou bankou na Slovensku a v súčasnosti eviduje viac ako 190.000 zákazníkov.

Bratislava 28. apríla (TASR) - V prvom štvrťroku tohto roka zvýšila mBank SR objem poskytnutých spotrebiteľských úverov medziročne o 34 % a objem poskytnutých spotrebiteľských úverov zabezpečených nehnuteľnosťou o 46 %. V medziročnom porovnaní vzrástli celkové čisté bankové výnosy o 66 %.

"Aj v prvom štvrťroku toho roka rastieme vo všetkých kľúčových oblastiach. Noví zákazníci si k nám už nechodia len založiť bežný účet bez poplatkov, ale stále častejšie si do mBank chodia pre úver alebo sporiaci produkt. Vďaka novému internetovému bankovníctvu sa akvizícia nových zákazníkov ešte výrazne zvýšila. V štvrťročných výsledkoch sa ďalej výrazne odzrkadlilo zlepšenie našej ponuky úverových produktov, rozšírenie predajných kanálov a brokerskej siete," informoval Przemysław Kłobut, výkonný riaditeľ mBank SR.

Od 10. februára 2014 sprevádzkovala banka nové internetové bankovníctvo s inovatívnymi technologickými riešeniami, ktoré doposiaľ neboli v bankovníctve použité. Medzi zásadné inovácie patrí napríklad plne automatizovaný správca osobných financií, ktorý prehľadne analyzuje históriu a navrhuje rozpočty na ďalšie obdobie, inteligentné vyhľadávanie podľa vzoru Googlu či chytré platby cez Facebook a SMS. V súčasnosti už nové internetové bankovníctvo aktívne používajú zhruba dve tretiny zákazníkov.

mBank je najväčšou internetovou bankou na Slovensku a v súčasnosti eviduje viac ako 190.000 zákazníkov.