Dôvodom je zmena vo vedení spoločnosti Heinz.
Autor TASR
Washington 26. októbra (TASR) - McDonald's stratil chuť na kečupy Heinz. Americká sieť reštaurácií s rýchlym občerstvením sa po 40 rokoch rozhodla ukončiť vzťahy s výrobcom známych kečupov a vymazať ho zo zoznamu svojich dodávateľov. Dôvodom je zmena vo vedení spoločnosti Heinz. Jej novým šéfom sa totiž stal Bernardo Hees, bývalý generálny riaditeľ konkurenčného reťazca reštaurácií Burger King. Informovali o tom agentúry Reuters a AP.
"V dôsledku zmien v manažmente Heinz sme sa rozhodli prejsť postupne na iných dodávateľov," uvádza sa vo vyhlásení McDonald's.
Dôsledky tohto kroku však pocítia predovšetkým zákazníci zahraničnej siete reštaurácií McDonald's. V USA reťazec používal výrobky Heinz iba v reštauráciách v Pittsburghu a Minneapolise.
Spoločnosť Heinz kúpili vo februári americký investičný fond Berkshire Hathaway miliardára Warrena Buffetta spolu s brazílskou 3G Capital Management za 28 miliárd USD (20,32 miliardy eur). A Hees je partnerom v 3G Capital. Okrem toho stále pôsobí na poste podpredsedu správnej rady Burger King, najväčšieho rivala McDonald's.
Firma Heinz odmietla komentovať rozhodnutie McDonald's. Uviedla len, že k vzťahom s klientmi sa nevyjadruje.
"V dôsledku zmien v manažmente Heinz sme sa rozhodli prejsť postupne na iných dodávateľov," uvádza sa vo vyhlásení McDonald's.
Dôsledky tohto kroku však pocítia predovšetkým zákazníci zahraničnej siete reštaurácií McDonald's. V USA reťazec používal výrobky Heinz iba v reštauráciách v Pittsburghu a Minneapolise.
Spoločnosť Heinz kúpili vo februári americký investičný fond Berkshire Hathaway miliardára Warrena Buffetta spolu s brazílskou 3G Capital Management za 28 miliárd USD (20,32 miliardy eur). A Hees je partnerom v 3G Capital. Okrem toho stále pôsobí na poste podpredsedu správnej rady Burger King, najväčšieho rivala McDonald's.
Firma Heinz odmietla komentovať rozhodnutie McDonald's. Uviedla len, že k vzťahom s klientmi sa nevyjadruje.