Príprava a realizácia jednotlivých projektov bude podľa neho závisieť od vyčlenených finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu a budúceho eurofondového obdobia.
Autor TASR
Trenčín 22. septembra (TASR) - Zoznam priorít vo výstavbe cestnej infraštruktúry na Slovensku vznikol na základe exaktných dát a je analytickým podkladom na vznik harmonogramu priorít, v ktorom bude k jednotlivým projektom priradený aj finančný a časový rámec realizácie. Odbor komunikácie Ministerstva dopravy a výstavby (MDV) SR tak v utorok pre TASR reagoval na požiadavku pracovnej skupiny transformácie hornej Nitry, ktorá žiada vládu SR, aby prehodnotila budovanie ciest v Trenčianskom kraji.
"Dokument nie je nemenný a mal by sa pravidelne aktualizovať na základe dopravnej situácie po dobudovaní infraštruktúry a vývoja socio-ekonomickej situácie v regióne," zdôraznil ďalej odbor komunikácie rezortu dopravy.
Príprava a realizácia jednotlivých projektov bude podľa neho závisieť od vyčlenených finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu a budúceho eurofondového obdobia.
Pracovná skupina pre prípravu transformácie hornej Nitry požiadala vládu SR, aby prehodnotila investičné priority v oblasti dopravnej infraštruktúry v Trenčianskom kraji. "Členov pracovnej komisie znepokojil návrh priorít vlády vo výstavbe cestnej infraštruktúry. Napríklad cesta R2 je veľmi dôležitou pri transformácii hornej Nitry, jednotlivé jej úseky sa v prioritizácii objavovali od 48. až po 97. miesto zo 100 miest," spomenul v pondelok (21. 9.) po rokovaní pracovnej skupiny predseda Trenčianskeho samosprávneho kraja (TSK) Jaroslav Baška.
Pracovná skupina preto podľa neho požiadala vládu SR o prehodnotenie predloženého návrhu vlády vo výstavbe cestnej infraštruktúry a zohľadnila dôležitosť výstavby rýchlostnej cesty R2 v Trenčianskom kraji. Rovnako žiada, aby sa prioritne dokončili štúdie uskutočniteľnosti ciest prvej triedy I/9 a I/64, ktoré sú v regióne hornej Nitry.
"Dokument nie je nemenný a mal by sa pravidelne aktualizovať na základe dopravnej situácie po dobudovaní infraštruktúry a vývoja socio-ekonomickej situácie v regióne," zdôraznil ďalej odbor komunikácie rezortu dopravy.
Príprava a realizácia jednotlivých projektov bude podľa neho závisieť od vyčlenených finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu a budúceho eurofondového obdobia.
Pracovná skupina pre prípravu transformácie hornej Nitry požiadala vládu SR, aby prehodnotila investičné priority v oblasti dopravnej infraštruktúry v Trenčianskom kraji. "Členov pracovnej komisie znepokojil návrh priorít vlády vo výstavbe cestnej infraštruktúry. Napríklad cesta R2 je veľmi dôležitou pri transformácii hornej Nitry, jednotlivé jej úseky sa v prioritizácii objavovali od 48. až po 97. miesto zo 100 miest," spomenul v pondelok (21. 9.) po rokovaní pracovnej skupiny predseda Trenčianskeho samosprávneho kraja (TSK) Jaroslav Baška.
Pracovná skupina preto podľa neho požiadala vládu SR o prehodnotenie predloženého návrhu vlády vo výstavbe cestnej infraštruktúry a zohľadnila dôležitosť výstavby rýchlostnej cesty R2 v Trenčianskom kraji. Rovnako žiada, aby sa prioritne dokončili štúdie uskutočniteľnosti ciest prvej triedy I/9 a I/64, ktoré sú v regióne hornej Nitry.