Divízia zábavných parkov, výletných lodí, hotelov a spotrebiteľských tovarov (Parks, Experiences and Consumer Products) zaznamenala pokles tržieb približne o 10 % na 5,54 miliardy USD.
Autor TASR
Burbank 6. mája (TASR) - Zisk amerického zábavného koncernu Walt Disney sa v 2. kvartáli (do 28. marca) prebiehajúceho fiškálneho roka prudko znížil. Dôvodom bola pandémia nového koronavírusu, ktorá mala negatívny vplyv predovšetkým na tržby v segmente zábavných parkov, rekreačných plavieb a spotrebiteľských produktov.
Čistý zisk v 2. kvartáli medziročne padol o vyše 90 % na 460 miliónov USD (424 miliónov eur). Tržby sa vďaka boomu televíznych a streamingových služieb zvýšili o 21 % na 18 miliárd USD.
V uplynulom štvrťroku síce streamingová divízia prudko rástla vďaka novej služba Disney+, tá však tiež spôsobila zvýšenie nákladov, takže strata divízie sa viac než zdvojnásobila na 812 miliónov USD.
Divízia zábavných parkov, výletných lodí, hotelov a spotrebiteľských tovarov (Parks, Experiences and Consumer Products) zaznamenala pokles tržieb približne o 10 % na 5,54 miliardy USD. V uplynulom roku na tento segment pripadlo 37 % tržieb celého koncernu.
(1 EUR = 1,0843 USD)
Čistý zisk v 2. kvartáli medziročne padol o vyše 90 % na 460 miliónov USD (424 miliónov eur). Tržby sa vďaka boomu televíznych a streamingových služieb zvýšili o 21 % na 18 miliárd USD.
V uplynulom štvrťroku síce streamingová divízia prudko rástla vďaka novej služba Disney+, tá však tiež spôsobila zvýšenie nákladov, takže strata divízie sa viac než zdvojnásobila na 812 miliónov USD.
Divízia zábavných parkov, výletných lodí, hotelov a spotrebiteľských tovarov (Parks, Experiences and Consumer Products) zaznamenala pokles tržieb približne o 10 % na 5,54 miliardy USD. V uplynulom roku na tento segment pripadlo 37 % tržieb celého koncernu.
(1 EUR = 1,0843 USD)