V prípade, že majú klienti nezrealizované transakcie, je potrebné aby sa obrátili na svoju banku.
Autor TASR
,aktualizované Bratislava 14. mája (TASR) - Medzibankový platobný systém SIPS, v ktorom v pondelok vznikli technické problémy, už funguje. Informovala o tom hovorkyňa Národnej banky Slovenska (NBS) Martina Vráblik Solčányiová.
"Všetky tuzemské platby z dnešného dňa boli spracované. V prípade, že majú klienti nezrealizované transakcie, je potrebné aby sa obrátili na svoju banku," povedala Vráblik Solčányiová.
"Podľa vyhlásenia NBS boli tuzemské platby spracované, oficiálne potvrdiť to však budeme môcť až po kompletnej kontrole a spracovaní bankového výpisu z NBS. Celú situáciu dôkladne analyzujeme a klientov budeme následne informovať," uviedla pre TASR hovorkyňa Slovenskej sporiteľne Marta Cesnaková.
"Všetky tuzemské platby z dnešného dňa boli spracované. V prípade, že majú klienti nezrealizované transakcie, je potrebné aby sa obrátili na svoju banku," povedala Vráblik Solčányiová.
"Podľa vyhlásenia NBS boli tuzemské platby spracované, oficiálne potvrdiť to však budeme môcť až po kompletnej kontrole a spracovaní bankového výpisu z NBS. Celú situáciu dôkladne analyzujeme a klientov budeme následne informovať," uviedla pre TASR hovorkyňa Slovenskej sporiteľne Marta Cesnaková.