Slovenský spotrebiteľ je teraz vo svojom nákupnom rozhodovaní oveľa obozretnejší a je ochotný si priplatiť za kvalitu garantovanú renomovanými značkami z dovozu.
Autor TASR
Bratislava 21. októbra (TASR) - Obľuba a predaj zahraničných liehovín sa v slovenskom maloobchode neustále zvyšuje.
Minuloročné tržby síce ovplyvnil zákaz dovozu liehových nápojov vyrobených v Českej republike, ale celkovo sa podiel importovaných liehovín v roku 2012 zvýšil až na 21,9 %, čo je nárast o 8,5 percentuálneho bodu oproti roku 2011, keď podiel importovaných liehovín predstavoval 13,4 %.
Podľa Jiřího Štětinu, generálneho riaditeľa Rémy Cointreau ČR/SR, minuloročná prohibícia v Českej republike a následný zákaz dovozu českých liehovín na Slovensko ovplyvnil vnímanie celej kategórie liehovín.
Slovenský spotrebiteľ je teraz vo svojom nákupnom rozhodovaní oveľa obozretnejší a je ochotný si priplatiť za kvalitu garantovanú renomovanými značkami z dovozu. Z hľadiska dlhodobej perspektívy získavajú zahraničné značky s kvalitnou podporou na slovenskom trhu stále väčší podiel.
TASR informoval Jiří Štětina, generálny riaditeľ Remy Cointreau Slovakia, s.r.o.
Minuloročné tržby síce ovplyvnil zákaz dovozu liehových nápojov vyrobených v Českej republike, ale celkovo sa podiel importovaných liehovín v roku 2012 zvýšil až na 21,9 %, čo je nárast o 8,5 percentuálneho bodu oproti roku 2011, keď podiel importovaných liehovín predstavoval 13,4 %.
Podľa Jiřího Štětinu, generálneho riaditeľa Rémy Cointreau ČR/SR, minuloročná prohibícia v Českej republike a následný zákaz dovozu českých liehovín na Slovensko ovplyvnil vnímanie celej kategórie liehovín.
Slovenský spotrebiteľ je teraz vo svojom nákupnom rozhodovaní oveľa obozretnejší a je ochotný si priplatiť za kvalitu garantovanú renomovanými značkami z dovozu. Z hľadiska dlhodobej perspektívy získavajú zahraničné značky s kvalitnou podporou na slovenskom trhu stále väčší podiel.
TASR informoval Jiří Štětina, generálny riaditeľ Remy Cointreau Slovakia, s.r.o.