Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Nedela 24. november 2024Meniny má Emília
< sekcia Ekonomika

METRO v Nitre otvorilo zmodernizovanú distribučnú platformu

Foto: METRO Distribúcia

Vynovené priestory s celkovou rozlohou 338 štvorcových metrov predstavujú oproti pôvodnej platforme na rozvoz tovaru nárast plochy približne o tretinu.

Nitra 9. októbra (OTS) – Pätnásť ton tovaru rozvezú každý deň zákazníkom zamestnanci veľkoobchodu METRO Nitra v rámci služby METRO Distribúcia.

Obchod v súčasnosti rozváža tovar do podnikateľských prevádzok vzdialených aj 100 kilometrov od veľkoobchodného centra. Záujem o službu neustále rastie, predstavitelia spoločnosti preto v utorok 8. októbra v Nitre otvorili zmodernizovanú a zväčšenú distribučnú platformu.

Vynovené priestory s celkovou rozlohou 338 štvorcových metrov (m2) predstavujú oproti pôvodnej platforme na rozvoz tovaru nárast plochy približne o tretinu. Disponujú štyrmi nakladacími rampami pre vozový park rozšírený o šesť dodávkových automobilov. "Nová platforma zatiaľ počíta s postupným zvýšením počtu zákazníkov asi o 30 percent, no kapacitne by bez problémov zvládla aj väčší nárast objemu rozvozov," priblížil riaditeľ nitrianskeho METRO Igor Losman.
Foto: Igor Losman

Pribudli aj rozsiahle skladové priestory - takmer 90 m2 je venovaných čerstvým potravinám, cez 200 m2 na rôzny iný tovar a mraziaci box má rozlohu vyše 40 m2. Priamo na platforme sa nachádzajú aj paletové pozície na najpredávanejšie tovarové položky, vďaka čomu môže služba fungovať oveľa rýchlejšie, efektívnejšie a nezávislejšie od samotnej predajne, než tomu bolo doteraz.
Foto: METRO Distribúcia

METRO Cash & Carry má zastúpenie v 29 krajinách sveta s viac ako 700 veľkoobchodnými centrami. Zamestnáva viac ako 120.000 ľudí a v roku 2012 dosiahlo tržby vo výške 32 miliárd eur. METRO Cash & Carry je predajnou divíziou METRO GROUP, jednej z najväčších medzinárodných maloobchodných a veľkoobchodných spoločností. V roku 2012 dosiahla skupina tržby približne vo výške 67 miliárd eur. Celkovo má spoločnosť viac ako 280.000 zamestnancov a prevádzkuje približne 2200 predajných centier v 32 krajinách sveta.

V Slovenskej republike patrí do siete METRO Cash & Carry SR 6 veľkoobchodných centier pre podnikateľov s predajnou plochou každého 7500 m2. Široká ponuka tovaru, prevádzková výkonnosť, vyspelá logistika a priame nákupy vo veľkých objemoch umožňujú spoločnosti METRO predávať tovar za najvýhodnejšie veľkoobchodné ceny. METRO sa na Slovensku orientuje predovšetkým na tri skupiny zákazníkov – profesionálov z oblasti HoReCa, maloobchod a malé až stredné firmy, ktoré podporuje okrem širokej ponuky tovaru aj nadštandardnými službami na mieru. Viac na www.metro.sk alebo www.facebook.com/metro.sk.