V poradí už 4. ročník úspešnej konferencie o mobilnom marketingu MobileRulezz 2014 predstavuje svoj program.
Autor OTS
Bratislava 25. apríla (OTS) - Najnovšie trendy, prognózy a inšpirácie prinesú tí najlepší odborníci vo svete mobilného marketingu.
Už 6. mája sa v bratislavskom Hoteli Gate One stretnú marketingoví pracovníci a nadšenci pre mobilný marketing. Konferencia MobileRulezz odštartuje tým najdôležitejším, čo sa za posledný rok udialo v oblasti mobilného marketingu. V tomto bloku sa predstaví Radovan Vargic zo spoločnosti Orange, ktorý účastníkov prevedie svetom tabletov. O novinkách zo sveta mobilov bude hovoriť Roman Russev z Microsoftu. Nie je tajomstvom, že inovácie, ktoré otriasli technologickým svetom, spôsobili masívnu bublinu, akou bola napríklad dot com bublina. Je aj mobile iba ďalšou bublinou na akciových trhoch? Na túto otázku prinesie odpoveď Radoslav Kasik z Across Wealth Management.
„O konferenciu MobileRulezz býva každý rok obrovský záujem. Už v tomto okamihu je zaregistrovaných viac ako 100 účastníkov z marketingovej a reklamnej brandže. Aj to je pre nás záväzkom, aby sme priniesli tie najaktuálnejšie informácie a inšpiráciu z celého sveta,“ hovorí Peter Šebo, organizátor konferencie.
Fakty a mýty o mobilnom marketingu je názov druhého bloku konferencie MobileRulezz 2014. Otvorí ho Ivan Šimek z Kantar Media, ktorý sa bude venovať používateľom mobilných telefónov a ich správaniu. Mobilnými novinkami účastníkov prevedie redaktor najčítanejšieho technologického online magazínu Zive.sk.
M-commerce a nákupy cez mobil už nie sú len hudbou budúcnosti, ale pomaly a isto sa dostávajú aj do slovenskej prítomnosti. Nastal už ten čas platiť a robiť nákupy mobilom? Svoje o tom vedia účastníci panelovej diskusie. O tom, že aj pri platbách sa dá stále niečo zjednodušovať viac povie Pamela Babuščáková z Tatra Banky vo svojom vstupe Pay Different. Tretí blok ukončí riaditeľ Heureka s príspevkom o E-commerce v mobile.
Nakoľko inšpirácie nie je nikdy dosť, posledný blok sa bude venovať práve jej. O hitoch tohto roku, akými sú Geofence a iBeacons príde povedať Michal Tomčík z BonBon apps. O novinkách zo sveta mobilných aplikácií bude príspevok Jara Zacka z Triadu
V poobedňajších hodinách budú paralelne v Orange developer area prebiehať workshopy pre vývojárov. Na účastníkov čaká napríklad porovnanie platforiem pri riešení bežných úloh z pohľadu vývojárov či praktické informácie o tom, ako optimalizovať vyhľadávanie v App Store.
Konferenciu ukončia shortlisty najlepších slovenských aplikácií. Výhercovia budú oznámení na afterparty v bratislavskom Connecte 6. mája o 20:00.
Na konferenciu sa môžu záujemcovia registrovať prostredníctvom internetu na mobile.rulezz.sk/2014. Cena vstupu je 199 eur, druhý a ďalší účastník z rovnakej spoločnosti majú zvýhodnené vstupné v hodnote 99 eur.
Počas roka sa konajú až štyri konferencie pod záštitou rulezz.sk. Pre všetkých priaznivcov konferencií spustili organizátori bezplatný klub fanúšikov RULEZZ s množstvom zliav a výhod.
O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).
Už 6. mája sa v bratislavskom Hoteli Gate One stretnú marketingoví pracovníci a nadšenci pre mobilný marketing. Konferencia MobileRulezz odštartuje tým najdôležitejším, čo sa za posledný rok udialo v oblasti mobilného marketingu. V tomto bloku sa predstaví Radovan Vargic zo spoločnosti Orange, ktorý účastníkov prevedie svetom tabletov. O novinkách zo sveta mobilov bude hovoriť Roman Russev z Microsoftu. Nie je tajomstvom, že inovácie, ktoré otriasli technologickým svetom, spôsobili masívnu bublinu, akou bola napríklad dot com bublina. Je aj mobile iba ďalšou bublinou na akciových trhoch? Na túto otázku prinesie odpoveď Radoslav Kasik z Across Wealth Management.
„O konferenciu MobileRulezz býva každý rok obrovský záujem. Už v tomto okamihu je zaregistrovaných viac ako 100 účastníkov z marketingovej a reklamnej brandže. Aj to je pre nás záväzkom, aby sme priniesli tie najaktuálnejšie informácie a inšpiráciu z celého sveta,“ hovorí Peter Šebo, organizátor konferencie.
Fakty a mýty o mobilnom marketingu je názov druhého bloku konferencie MobileRulezz 2014. Otvorí ho Ivan Šimek z Kantar Media, ktorý sa bude venovať používateľom mobilných telefónov a ich správaniu. Mobilnými novinkami účastníkov prevedie redaktor najčítanejšieho technologického online magazínu Zive.sk.
M-commerce a nákupy cez mobil už nie sú len hudbou budúcnosti, ale pomaly a isto sa dostávajú aj do slovenskej prítomnosti. Nastal už ten čas platiť a robiť nákupy mobilom? Svoje o tom vedia účastníci panelovej diskusie. O tom, že aj pri platbách sa dá stále niečo zjednodušovať viac povie Pamela Babuščáková z Tatra Banky vo svojom vstupe Pay Different. Tretí blok ukončí riaditeľ Heureka s príspevkom o E-commerce v mobile.
Nakoľko inšpirácie nie je nikdy dosť, posledný blok sa bude venovať práve jej. O hitoch tohto roku, akými sú Geofence a iBeacons príde povedať Michal Tomčík z BonBon apps. O novinkách zo sveta mobilných aplikácií bude príspevok Jara Zacka z Triadu
V poobedňajších hodinách budú paralelne v Orange developer area prebiehať workshopy pre vývojárov. Na účastníkov čaká napríklad porovnanie platforiem pri riešení bežných úloh z pohľadu vývojárov či praktické informácie o tom, ako optimalizovať vyhľadávanie v App Store.
Konferenciu ukončia shortlisty najlepších slovenských aplikácií. Výhercovia budú oznámení na afterparty v bratislavskom Connecte 6. mája o 20:00.
Na konferenciu sa môžu záujemcovia registrovať prostredníctvom internetu na mobile.rulezz.sk/2014. Cena vstupu je 199 eur, druhý a ďalší účastník z rovnakej spoločnosti majú zvýhodnené vstupné v hodnote 99 eur.
Počas roka sa konajú až štyri konferencie pod záštitou rulezz.sk. Pre všetkých priaznivcov konferencií spustili organizátori bezplatný klub fanúšikov RULEZZ s množstvom zliav a výhod.
O Rulezz
RULEZZ.SK je séria odborných konferencií, súťaží a eventov. Organizátorom je spoločnosť Marketers, s.r.o., ktorá od roku 2011 organizuje popredné konferencie na Slovensku a v Českej republike: MobileRulezz, InternetRulezz a OohRulezz. Súčasťou odborných konferencií je aj niekoľko brandžových súťaží (AppsRulezz, FbRulezz, AdboardsRulezz).