Za obchodný rok 2023/2024, ktorý sa skončil v marci, zaznamenal taliansky módny dom prevádzkovú stratu 13 miliónov eur.
Autor TASR
Miláno 5. septembra (TASR) - Taliansky módny dom Dolce & Gabbana zaznamenal za minulý obchodný rok výrazné prehĺbenie prevádzkovej straty. Dôvodom sú zvýšené investície do siete obchodov, ako aj náklady spojené s internalizáciou kozmetického biznisu. Informovala o tom agentúra Reuters.
Za obchodný rok 2023/2024, ktorý sa skončil v marci, zaznamenal taliansky módny dom prevádzkovú stratu 13 miliónov eur. Aj v predchádzajúcom obchodnom roku bola spoločnosť Dolce & Gabbana stratová, prevádzková strata však dosiahla iba jeden milión eur.
Na druhej strane, internalizácia kozmetickej divízie, o čom spoločnosť Dolce & Gabbana rozhodla už v roku 2022, prispela k výraznému rastu tržieb. Tie aj vďaka tejto divízii vzrástli v minulom obchodnom roku o 17 % na 1,87 miliardy eur.
Z geografického hľadiska podporila tržby spoločnosti najmä Európa. Na európskom trhu, ktorý sa na celkových tržbách talianskeho módneho domu podieľa približne 50 %, vzrástli tržby v obchodnom roku 2023/2024 o šesť %. Tržby v iných regiónoch klesli, pričom najvýraznejší pokles zaznamenali v USA, a to o 13 %.
Za obchodný rok 2023/2024, ktorý sa skončil v marci, zaznamenal taliansky módny dom prevádzkovú stratu 13 miliónov eur. Aj v predchádzajúcom obchodnom roku bola spoločnosť Dolce & Gabbana stratová, prevádzková strata však dosiahla iba jeden milión eur.
Na druhej strane, internalizácia kozmetickej divízie, o čom spoločnosť Dolce & Gabbana rozhodla už v roku 2022, prispela k výraznému rastu tržieb. Tie aj vďaka tejto divízii vzrástli v minulom obchodnom roku o 17 % na 1,87 miliardy eur.
Z geografického hľadiska podporila tržby spoločnosti najmä Európa. Na európskom trhu, ktorý sa na celkových tržbách talianskeho módneho domu podieľa približne 50 %, vzrástli tržby v obchodnom roku 2023/2024 o šesť %. Tržby v iných regiónoch klesli, pričom najvýraznejší pokles zaznamenali v USA, a to o 13 %.