Na organickej báze dosiahol najväčší producent luxusného tovaru na svete rast tržieb o 17 %, čím potvrdil trend z prvého štvrťroka.
Autor TASR
Paríž 25. júla (TASR) - Francúzsky módny konglomerát LVMH zaznamenal v druhom štvrťroku výraznejší rast, než sa očakávalo. Tržby v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka vzrástli o viac ako 13 % na 21,2 miliardy eur, oznámila spoločnosť v utorok. TASR o tom informuje na základe správy agentúry DPA.
Na organickej báze dosiahol najväčší producent luxusného tovaru na svete rast tržieb o 17 %, čím potvrdil trend z prvého štvrťroka. V uplynulom štvrťroku sa opäť darilo najmä obchodu so šperkami a výrobkami z kože, zatiaľ čo o víno a liehoviny bol menší záujem.
Generálny riaditeľ skupiny Bernard Arnault označil výsledky za uspokojujúce a vyjadril optimizmus, pokiaľ ide o výhľad na druhý polrok. V súčasnom ekonomickom prostredí je však potrebné zostať ostražitý, dodal vo vyhlásení.
Do skupiny LVMH patria značky ako Moët Hennessy, Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton či Dior.
Na organickej báze dosiahol najväčší producent luxusného tovaru na svete rast tržieb o 17 %, čím potvrdil trend z prvého štvrťroka. V uplynulom štvrťroku sa opäť darilo najmä obchodu so šperkami a výrobkami z kože, zatiaľ čo o víno a liehoviny bol menší záujem.
Generálny riaditeľ skupiny Bernard Arnault označil výsledky za uspokojujúce a vyjadril optimizmus, pokiaľ ide o výhľad na druhý polrok. V súčasnom ekonomickom prostredí je však potrebné zostať ostražitý, dodal vo vyhlásení.
Do skupiny LVMH patria značky ako Moët Hennessy, Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton či Dior.