Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 19. september 2024Meniny má Konštantín
< sekcia Ekonomika

Módny koncern LVMH v 2. kvartáli zvýšil tržby o viac ako 13 %

Ilustračné foto Foto: Teraz.sk - Hana Štefánková

Na organickej báze dosiahol najväčší producent luxusného tovaru na svete rast tržieb o 17 %, čím potvrdil trend z prvého štvrťroka.

Paríž 25. júla (TASR) - Francúzsky módny konglomerát LVMH zaznamenal v druhom štvrťroku výraznejší rast, než sa očakávalo. Tržby v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka vzrástli o viac ako 13 % na 21,2 miliardy eur, oznámila spoločnosť v utorok. TASR o tom informuje na základe správy agentúry DPA.

Na organickej báze dosiahol najväčší producent luxusného tovaru na svete rast tržieb o 17 %, čím potvrdil trend z prvého štvrťroka. V uplynulom štvrťroku sa opäť darilo najmä obchodu so šperkami a výrobkami z kože, zatiaľ čo o víno a liehoviny bol menší záujem.

Generálny riaditeľ skupiny Bernard Arnault označil výsledky za uspokojujúce a vyjadril optimizmus, pokiaľ ide o výhľad na druhý polrok. V súčasnom ekonomickom prostredí je však potrebné zostať ostražitý, dodal vo vyhlásení.

Do skupiny LVMH patria značky ako Moët Hennessy, Bulgari, Givenchy, Louis Vuitton či Dior.