MOL tiež uzavrela zmluvu so spoločnosťou Marché International AG o kúpe spoločnosti, ktorá prevádzkuje v Maďarsku deväť reštaurácií pod značkou Marché.
Autor TASR
Bratislava 24. marca (TASR) – Maďarská petrochemická skupina MOL oznámila akvizíciu 100 % spoločnosti Normbenz Slovakia od Normeston Group Cyprus Limited, ktorá zahŕňa 16 čerpacích staníc na Slovensku prevádzkovaných pod značkou Lukoil. Nadobudne ich spoločnosť Slovnaft a rozšíri tak svoju sieť 254 čerpacích staníc, informoval v stredu Ladislav Procházka z komunikačného oddelenia Slovnaftu. Transakciu ešte musí schváliť protimonopolný úrad.
"Získanie 16 nových čerpacích staníc na Slovensku je pre nás príležitosťou rozšíriť našu prítomnosť v krajine a zaviesť náš koncept Fresh Corner na nových čerpacích staniciach," uviedol Péter Ratatics, viceprezident skupiny MOL pre služby zákazníkom. "Novozískané čerpacie stanice budú rebrandované a poskytnú ľuďom na cestách vysoký štandard produktov a služieb, ktorý od našej siete očakávajú," dodala riaditeľka maloobchodu spoločnosti Slovnaft Timea Reicher.
MOL tiež uzavrela zmluvu so spoločnosťou Marché International AG o kúpe spoločnosti, ktorá prevádzkuje v Maďarsku deväť reštaurácií pod značkou Marché. "Akvizícia spoločnosti prevádzkujúcej reštaurácie Marché v Maďarsku zas otvára spoločnosti MOL nové perspektívy, pretože jej umožňuje posunúť svoju gastro ponuku na novú úroveň a osloviť maloobchodnými službami širšiu verejnosť," dodal Ratatics. Dohody napĺňajú dlhodobú aktualizovanú stratégiu skupiny MOL "Shape tomorrow" 2030+, ktorá kladie osobitný dôraz na rozvoj služieb zákazníkom.
"Získanie 16 nových čerpacích staníc na Slovensku je pre nás príležitosťou rozšíriť našu prítomnosť v krajine a zaviesť náš koncept Fresh Corner na nových čerpacích staniciach," uviedol Péter Ratatics, viceprezident skupiny MOL pre služby zákazníkom. "Novozískané čerpacie stanice budú rebrandované a poskytnú ľuďom na cestách vysoký štandard produktov a služieb, ktorý od našej siete očakávajú," dodala riaditeľka maloobchodu spoločnosti Slovnaft Timea Reicher.
MOL tiež uzavrela zmluvu so spoločnosťou Marché International AG o kúpe spoločnosti, ktorá prevádzkuje v Maďarsku deväť reštaurácií pod značkou Marché. "Akvizícia spoločnosti prevádzkujúcej reštaurácie Marché v Maďarsku zas otvára spoločnosti MOL nové perspektívy, pretože jej umožňuje posunúť svoju gastro ponuku na novú úroveň a osloviť maloobchodnými službami širšiu verejnosť," dodal Ratatics. Dohody napĺňajú dlhodobú aktualizovanú stratégiu skupiny MOL "Shape tomorrow" 2030+, ktorá kladie osobitný dôraz na rozvoj služieb zákazníkom.