Doležal svojich prvých 100 dní na poste šéfa rezortu dopravy zhodnotil v utorok na tlačovej konferencii.
Autor TASR
Bratislava 30. júna (TASR) – Namiesto odpočtu vykonaného sme dostali odpočet zastaveného a odloženého. Podpredseda mimoparlamentného Mosta-Híd Marián Tóth tak reagoval na utorkovú tlačovú konferenciu ministra dopravy Andreja Doležala (nominant Sme rodina), kde zhodnotil svojich prvých 100 dní vo funkcii.
„Ťažko sa mi vyjadruje k tomu, ak niekto má dobrý pocit zo zaťahovania ručnej brzdy aj tam, kde na to nie sú dôvody. Medzi prvé opatrenia rezortu dopravy patrilo aj pozastavenie projektov Dunajbus a tunela pri Soroške," skonštatoval Tóth.
„Frflanie bez návrhov" podľa neho neprinesie zmier do spoločnosti a nepomôže ani zaostalým regiónom, ktoré čakajú na cesty. „Na to, aby sme si uvedomili, že dopravná intenzita v prípade dostavby infraštruktúry v zaostalých regiónoch sa nemôže stať jedinou mantrou, nie je potrebný ani vysokoškolský diplom," podotkol.
Doležal svojich prvých 100 dní na poste šéfa rezortu dopravy zhodnotil v utorok na tlačovej konferencii. Jednou z prvých vecí, ktoré musel vo funkcii riešiť, bol zákon na pomoc ľuďom v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu. Skonštatoval, že na Ministerstve dopravy a výstavby SR sa stretol s odbornosťou. Z pohľadu cestnej dopravy podľa vlastných slov najviac vnímal najmä problematiku na diaľnici D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka.
„Ťažko sa mi vyjadruje k tomu, ak niekto má dobrý pocit zo zaťahovania ručnej brzdy aj tam, kde na to nie sú dôvody. Medzi prvé opatrenia rezortu dopravy patrilo aj pozastavenie projektov Dunajbus a tunela pri Soroške," skonštatoval Tóth.
„Frflanie bez návrhov" podľa neho neprinesie zmier do spoločnosti a nepomôže ani zaostalým regiónom, ktoré čakajú na cesty. „Na to, aby sme si uvedomili, že dopravná intenzita v prípade dostavby infraštruktúry v zaostalých regiónoch sa nemôže stať jedinou mantrou, nie je potrebný ani vysokoškolský diplom," podotkol.
Doležal svojich prvých 100 dní na poste šéfa rezortu dopravy zhodnotil v utorok na tlačovej konferencii. Jednou z prvých vecí, ktoré musel vo funkcii riešiť, bol zákon na pomoc ľuďom v súvislosti s pandémiou nového koronavírusu. Skonštatoval, že na Ministerstve dopravy a výstavby SR sa stretol s odbornosťou. Z pohľadu cestnej dopravy podľa vlastných slov najviac vnímal najmä problematiku na diaľnici D1 Hričovské Podhradie – Lietavská Lúčka.