Vyplýva to z prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a internetový portál Heureka.
Autor TASR
Bratislava 9. decembra (TASR) – Takmer 40 % Slovákov používajúcich internet nakupuje vianočné darčeky na poslednú chvíľu.
Ďalších, približne 14 % respondentov kupuje darčeky pre svojich blízkych priebežne počas roka. Vyplýva to z prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a internetový portál Heureka.sk.
"Zodpovednejšie v nakupovaní vianočných darčekov sú jednoznačne ženy. Na konci novembra má totiž darčeky pre svoju rodinu či blízkych nakúpených až 72 % žien, oproti 55 % mužov," priblížil riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Výhradne alebo prevažne v internetových obchodoch bude tohtoročné darčeky nakupovať 22 % používateľov internetu. Oproti vlaňajšku ide o nárast o 5 %," doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Najväčšej popularite na internete sa podľa prieskumu tešia darčeky z kategórie elektronika. Za ňou nasledujú knihy, oblečenie, kozmetika, hračky, mobilné telefóny, športové vybavenie, počítače, wellness pobyty a hodinky.
Ďalších, približne 14 % respondentov kupuje darčeky pre svojich blízkych priebežne počas roka. Vyplýva to z prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a internetový portál Heureka.sk.
"Zodpovednejšie v nakupovaní vianočných darčekov sú jednoznačne ženy. Na konci novembra má totiž darčeky pre svoju rodinu či blízkych nakúpených až 72 % žien, oproti 55 % mužov," priblížil riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Výhradne alebo prevažne v internetových obchodoch bude tohtoročné darčeky nakupovať 22 % používateľov internetu. Oproti vlaňajšku ide o nárast o 5 %," doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Najväčšej popularite na internete sa podľa prieskumu tešia darčeky z kategórie elektronika. Za ňou nasledujú knihy, oblečenie, kozmetika, hračky, mobilné telefóny, športové vybavenie, počítače, wellness pobyty a hodinky.