Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ako 70 operátorov, uviedol generálny manažér spoločnosti eCall Slovakia Ľuboš Pajerský.
Autor TASR
Bratislava 24. mája (TASR) - Na Slovensku v súčasnosti pôsobí približne 40 call centier. "Väčšinou ide o call centrá do desať operátorských miest. Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ako 70 operátorov," uviedol dnes pre TASR generálny manažér spoločnosti eCall Slovakia Ľuboš Pajerský.
Na otázku, koľkí z klientov si vypočujú ponuku a koľkí zrušia hovor hneď po prihlásení, uviedol: "Reakcie klientov sú rôzne. Niektorí hovor zrušia hneď pri zazvonení, keďže nepoznajú telefónne číslo alebo sú práve zaneprázdnení. Približne 70 percent respondentov hovory zdvihne a už záleží na obchodnej ponuke, či klienta zaujme a rozhodne sa v hovore pokračovať."
Objasnil, že call centrá čerpajú telefónne čísla z verejne dostupných zdrojov. "Ide napríklad o telefónny zoznam, rôzne zoznamy zverejnené na internete, prípadne sa používa náhodne generovaný číselný rad," dodal Pajerský.
Na otázku, koľkí z klientov si vypočujú ponuku a koľkí zrušia hovor hneď po prihlásení, uviedol: "Reakcie klientov sú rôzne. Niektorí hovor zrušia hneď pri zazvonení, keďže nepoznajú telefónne číslo alebo sú práve zaneprázdnení. Približne 70 percent respondentov hovory zdvihne a už záleží na obchodnej ponuke, či klienta zaujme a rozhodne sa v hovore pokračovať."
Objasnil, že call centrá čerpajú telefónne čísla z verejne dostupných zdrojov. "Ide napríklad o telefónny zoznam, rôzne zoznamy zverejnené na internete, prípadne sa používa náhodne generovaný číselný rad," dodal Pajerský.