Tak senecký outlet ako aj druhé centrum vo Voderadoch by mali otvoriť svoje prevádzky na jar budúceho roka.
Autor TASR
Senec/Voderady 29. marca (TASR) - Na Slovensku by mali v krátkom čase vyrásť prvé dve outletové centrá - jedno pri Senci D1 Outlet a druhé vo Voderadoch ONE Fashion Outlet. Najväčší úspech však bude mať podľa samotných obchodníkov iba jedno - prvé otvorené.
"Kto otvorí nákupné outletové centrum prvý, získa najviac zákazníkov a trh, pretože ľudia si tam zvyknú chodiť nakupovať," povedal na dnešnej tlačovej konferencii Petr Bena, zástupca značky Sergio Tacchini, s tým, že Bratislava ako región je pre nich zaujímavou oblasťou. Táto značka sa rozhodla umiestniť svoju predajňu do D1 Outletu.
Senecký outlet by mal otvoriť svoju prevádzku na jar budúceho roka, pričom vtedy bude mať ukončenú prvú fázu výstavby na rozlohe približne 8500 štvorcových metrov (m2). Okrem 50 outletových obchodov ponúkne v tom čase aj niekoľko retailových. Ako podotkol šéf investorskej skupiny IPEC Group Ivan Čarnogurský, už teraz má centrum zhruba 50-% obsadenosť obchodmi ako Carlo Caddeo, Armani sport či Lidl.
Druhé centrum One Fashion Outlet budú môcť zákazníci navštíviť tiež na jar 2013. Centrum hlási v súčasnosti 40-% obsadenosť značkami ako Trussardi, Luxury Mall, Retro Jeans či Alpine alebo Puma. "Pre nás je najdôležitejšia kvalita projektu. Pre záruku kvality je v prvom rade dôležité získať známe módne značky, až potom sa môžeme začať sústreďovať na ďalšie fázy projektu," uviedol dnes v informácii pre médiá projektový manažér Vladimír Kozár.
"Kto otvorí nákupné outletové centrum prvý, získa najviac zákazníkov a trh, pretože ľudia si tam zvyknú chodiť nakupovať," povedal na dnešnej tlačovej konferencii Petr Bena, zástupca značky Sergio Tacchini, s tým, že Bratislava ako región je pre nich zaujímavou oblasťou. Táto značka sa rozhodla umiestniť svoju predajňu do D1 Outletu.
Senecký outlet by mal otvoriť svoju prevádzku na jar budúceho roka, pričom vtedy bude mať ukončenú prvú fázu výstavby na rozlohe približne 8500 štvorcových metrov (m2). Okrem 50 outletových obchodov ponúkne v tom čase aj niekoľko retailových. Ako podotkol šéf investorskej skupiny IPEC Group Ivan Čarnogurský, už teraz má centrum zhruba 50-% obsadenosť obchodmi ako Carlo Caddeo, Armani sport či Lidl.
Pri Senci vyrastá prvé outletové centrum
Tu bude player
Druhé centrum One Fashion Outlet budú môcť zákazníci navštíviť tiež na jar 2013. Centrum hlási v súčasnosti 40-% obsadenosť značkami ako Trussardi, Luxury Mall, Retro Jeans či Alpine alebo Puma. "Pre nás je najdôležitejšia kvalita projektu. Pre záruku kvality je v prvom rade dôležité získať známe módne značky, až potom sa môžeme začať sústreďovať na ďalšie fázy projektu," uviedol dnes v informácii pre médiá projektový manažér Vladimír Kozár.