Veľtrh PLMA je špecifický v tom, že nie je určený pre laickú, ale odbornú verejnosť. Tú tvoria maloobchodní i veľkoobchodní zástupcovia, výkonní manažéri hypermarketov, diskontných predajní a skladov.
Autor TASR
Bratislava 24. mája (TASR) – Slovenskí výrobcovia potravín sa usilujú rozšíriť svoje trhy. V holandskom Amsterdame preto na svetovom veľtrhu privátnych značiek PLMA predstavilo začiatkom týždňa najlepšie výrobky zo svojej produkcie 21 slovenských firiem. Domáci potravinári sa zúčastnili tohto veľtrhu už po druhý raz po sebe, informovalo v piatok ministerstvo pôdohospodárstva.
Veľtrh PLMA je špecifický v tom, že nie je určený pre laickú, ale odbornú verejnosť. Tú tvoria maloobchodní i veľkoobchodní zástupcovia, výkonní manažéri supermarketov, hypermarketov, lekární, diskontných predajní, skladov či špecializovaných obchodov. Medzinárodná obchodná show je príležitosťou pre slovenských výrobcov, ktorí sa chcú presadiť na zahraničných trhoch. V národnom stánku sa tento rok prezentovalo 16 slovenských spoločností a individuálne vystavovalo päť slovenských firiem.
"Medzinárodný trh s privátnymi značkami je pre našich výrobcov mimoriadne atraktívny. Dokazuje to fakt, že spomedzi všetkých potravinárskych veľtrhov priťahuje práve Private Label Manufacturers Association (PLMA) v Amsterdame najviac slovenských vystavovateľov," uviedla ministerka pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Gabriela Matečná (SNS). Ide už o tretí svetový veľtrh, ktorý v tomto roku slovenskí potravinári absolvovali s podporou rezortu pôdohospodárstva.
Organizátorom veľtrhu je spoločnosť PLMA, ktorá zastupuje viac ako 4000 členských výrobcov na celom svete. Veľtrh sa skladá z vyše 3800 výstavných stánkov z viac ako 110 krajín sveta a pokrýva nielen potravinársky, ale aj nepotravinársky sortiment. Už 34. ročník veľtrhu prebiehal v Amsterdame od 21. do 22. mája.
Veľtrh PLMA je špecifický v tom, že nie je určený pre laickú, ale odbornú verejnosť. Tú tvoria maloobchodní i veľkoobchodní zástupcovia, výkonní manažéri supermarketov, hypermarketov, lekární, diskontných predajní, skladov či špecializovaných obchodov. Medzinárodná obchodná show je príležitosťou pre slovenských výrobcov, ktorí sa chcú presadiť na zahraničných trhoch. V národnom stánku sa tento rok prezentovalo 16 slovenských spoločností a individuálne vystavovalo päť slovenských firiem.
"Medzinárodný trh s privátnymi značkami je pre našich výrobcov mimoriadne atraktívny. Dokazuje to fakt, že spomedzi všetkých potravinárskych veľtrhov priťahuje práve Private Label Manufacturers Association (PLMA) v Amsterdame najviac slovenských vystavovateľov," uviedla ministerka pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Gabriela Matečná (SNS). Ide už o tretí svetový veľtrh, ktorý v tomto roku slovenskí potravinári absolvovali s podporou rezortu pôdohospodárstva.
Organizátorom veľtrhu je spoločnosť PLMA, ktorá zastupuje viac ako 4000 členských výrobcov na celom svete. Veľtrh sa skladá z vyše 3800 výstavných stánkov z viac ako 110 krajín sveta a pokrýva nielen potravinársky, ale aj nepotravinársky sortiment. Už 34. ročník veľtrhu prebiehal v Amsterdame od 21. do 22. mája.