Do prvej stovky sa dostalo štrnásť značiek z Číny, z ktorých sa najvyššie umiestnila deviata Alibaba.
Autor TASR
New York 29. mája (TASR) - Najhodnotnejšou značkou na svete zostáva Google, uviedla poradenská firma Kantar Millward Brown, ktorá rebríček zostavuje.
Trhová hodnota značky Google sa medziročne zvýšila o 23 % na 302 miliárd USD (261,29 miliardy eur). Dvojkou je Apple s hodnotou 300,6 miliardy USD (+28 %). Na tretie miesto sa dostal online predajca Amazon, ktorý si vymenil miesto s Microsoftom, keď hodnota značky Amazon stúpla o 49 % na 207,6 miliardy USD.
Najhodnotnejšou nemeckou značkou je SAP na sedemnástom mieste, za ktorým nasledujú Deutsche Telekom (25), Mercedes-Benz (46) a BMW (47). Do prvej stovky sa dostalo štrnásť značiek z Číny, z ktorých sa najvyššie umiestnila deviata Alibaba.
Trhová hodnota značky Google sa medziročne zvýšila o 23 % na 302 miliárd USD (261,29 miliardy eur). Dvojkou je Apple s hodnotou 300,6 miliardy USD (+28 %). Na tretie miesto sa dostal online predajca Amazon, ktorý si vymenil miesto s Microsoftom, keď hodnota značky Amazon stúpla o 49 % na 207,6 miliardy USD.
Najhodnotnejšou nemeckou značkou je SAP na sedemnástom mieste, za ktorým nasledujú Deutsche Telekom (25), Mercedes-Benz (46) a BMW (47). Do prvej stovky sa dostalo štrnásť značiek z Číny, z ktorých sa najvyššie umiestnila deviata Alibaba.