Ekonómovia počítali so stagnáciou indexu na úrovni 90 bodov. Index však zostáva hlboko pod svojím dlhodobým priemerom 100 bodov.
Autor TASR
Paríž 27. marca (TASR) - Nálada francúzskych spotrebiteľov sa tento mesiac nečakane zlepšila. Index spotrebiteľskej dôvery v marci stúpol na 91 bodov z 90 bodov vo februári, uviedol francúzsky štatistický úrad INSEE.
Ekonómovia počítali so stagnáciou indexu na úrovni 90 bodov. Index však zostáva hlboko pod svojím dlhodobým priemerom 100 bodov.
Index merajúci vyhliadky spotrebiteľov, týkajúce sa ich finančnej situácie, v marci vzrástol na -8 z -11 pred mesiacom. Takisto sa zlepšila minulá finančná situácia domácností, keď príslušný index stúpol na -27 z -28.
Podiel domácností, ktoré si myslia, že je vhodný čas na uskutočnenie väčších nákupov, v marci vykázal určitú odolnosť. Príslušný index sa zvýšil o šesť bodov na -34.
Domácnosti boli o niečo menej pesimistické, pokiaľ ide o celkovú ekonomickú situáciu. Príslušný index vzrástol z -42 bodov na -41 bodov.
Ekonómovia počítali so stagnáciou indexu na úrovni 90 bodov. Index však zostáva hlboko pod svojím dlhodobým priemerom 100 bodov.
Index merajúci vyhliadky spotrebiteľov, týkajúce sa ich finančnej situácie, v marci vzrástol na -8 z -11 pred mesiacom. Takisto sa zlepšila minulá finančná situácia domácností, keď príslušný index stúpol na -27 z -28.
Podiel domácností, ktoré si myslia, že je vhodný čas na uskutočnenie väčších nákupov, v marci vykázal určitú odolnosť. Príslušný index sa zvýšil o šesť bodov na -34.
Domácnosti boli o niečo menej pesimistické, pokiaľ ide o celkovú ekonomickú situáciu. Príslušný index vzrástol z -42 bodov na -41 bodov.