Do kampane sa zapojilo vyše milióna občanov Slovenska
Autor OTS
Bratislava 29. októbra (OTS) - Pri príležitosti Svetového dňa potravín, 16. októbra 2014, Občianske združenie Kvalita z našich regiónov založilo tradíciu Národného dňa podpory ekonomiky Slovenska.
Masívne zapojenie občanov Slovenska do tejto akcie predčilo očakávania aj samotných organizátorov. Až dva milióny občanov zaregistrovalo kampaň Pýtajme si slovenské. Z tohto počtu sa do kampane zapojilo, aktívne kupovalo a objednávalo slovenské produkty a výrobky 1 260 000 spotrebiteľov. Zaujímavým faktom je aj to, že 315 000 ľudí bolo oslovených ku kúpe domáceho priamo obchodníkmi a zamestnancami reštauračných zariadení. Zároveň 72% z respondentov, ktorí o kampani nevedeli, deklarovalo, že by sa do nej zapojili, ak by o nej vedeli.
Tieto pozitívne výsledky záujmu slovenského obyvateľstva podieľať sa takouto formou na zlepšovaní ekonomiky Slovenska, sú veľkým povzbudením pre pokračovanie a rozvíjanie myšlienky a hlavných cieľov Národného dňa podpory ekonomiky Slovenska – Pýtajme si slovenské.
Masívne zapojenie občanov Slovenska do tejto akcie predčilo očakávania aj samotných organizátorov. Až dva milióny občanov zaregistrovalo kampaň Pýtajme si slovenské. Z tohto počtu sa do kampane zapojilo, aktívne kupovalo a objednávalo slovenské produkty a výrobky 1 260 000 spotrebiteľov. Zaujímavým faktom je aj to, že 315 000 ľudí bolo oslovených ku kúpe domáceho priamo obchodníkmi a zamestnancami reštauračných zariadení. Zároveň 72% z respondentov, ktorí o kampani nevedeli, deklarovalo, že by sa do nej zapojili, ak by o nej vedeli.
Tieto pozitívne výsledky záujmu slovenského obyvateľstva podieľať sa takouto formou na zlepšovaní ekonomiky Slovenska, sú veľkým povzbudením pre pokračovanie a rozvíjanie myšlienky a hlavných cieľov Národného dňa podpory ekonomiky Slovenska – Pýtajme si slovenské.