Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Pondelok 25. november 2024Meniny má Katarína
< sekcia Ekonomika

Návštevníci Tatier majú novú možnosť na hodnotenie kvality služieb

Vysoké Tatry (ilustračná snímka) Foto: TASR

Ak chceme posúvať kvalitu služieb na čoraz vyššiu úroveň, potrebujeme mať takúto priamu spätnú väzbu, tvrdí špecialista kvality.

Demänovská Dolina 29. augusta (TASR) – Návštevníci Vysokých a Nízkych Tatier majú úplne novú možnosť ohodnotiť kvalitu služieb najznámejších tatranských hotelov, reštauračných zariadení a obchodných prevádzok zaslaním referencie prostredníctvom jednoducho prístupnej mobilnej aplikácie.

„Túto platformu pre aktívnu komunikáciu medzi zákazníkmi a obsluhujúcim personálom, ale aj manažmentom, sme vytvorili preto, aby návštevníci mali priestor vyjadriť svoje názory, ako sa cítili v danej prevádzke,“ skonštatovala spoluzakladateľka nezávislého systému Staffino Katarína Klinková.

Dôležité podľa nej je, aby si ľudia nenechávali iba pre seba to, ako sa im páčili poskytnuté služby. Takýmto jednoduchým spôsobom môžu návštevníci bezprostredne vyjadriť zaslúžené pochvalné komentáre, ale aj konkrétne pripomienky k úrovni jednotlivých prevádzok a prístupu ich zamestnancov.

„Naším hlavným zámerom je, aby návštevníci Tatier odchádzali domov maximálne spokojní a radi sa sem pravidelne vracali. Ak chceme posúvať kvalitu služieb na čoraz vyššiu úroveň, potrebujeme mať takúto priamu spätnú väzbu,“ dodal špecialista kvality spoločnosti Tatry mountain resorts Peter Cibulka.