Najväčší podiel výnosov z nich však pripadol v marci na ročné nálepky, a to viac ako 71 %.
Autor TASR
Bratislava 30. apríla (TASR) - Národná diaľničná spoločnosť (NDS) získala z predaja diaľničných nálepiek pre osobné autá za prvý štvrťrok tohto roka takmer 30,5 milióna eur. Z toho v treťom mesiaci 2014 predstavoval príjem z nich viac ako 4,4 milióna eur.
"V marci 2014 bol dosiahnutý najvyšší predaj desaťdňových dialničných nálepiek, takmer 58 % z celkového počtu," vyčíslil hovorca NDS Marcel Jánošík. Celkovo ich v tomto mesiaci kúpili vodiči 220.899 kusov.
Najväčší podiel výnosov z nich však pripadol v marci na ročné nálepky, a to viac ako 71 %. Do NDS z nich smerovalo vyše 3,15 milióna eur. Za nimi nasledoval príjem z desaťdňových nálepsiek vo výške 1,07 milióna eur a mesačných 169.400 eur.
Predaj nálepiek zabezpečuje NDS prostredníctvom 1245 predajných miest, napríklad čerpacích staníc, pobočiek Slovenskej pošty alebo na hraničných priechodoch Čunovo a Brodské. Vodiči si ich však môžu kúpiť aj na internetovej stránke dialnicnenalepky.sk.
"V marci 2014 bol dosiahnutý najvyšší predaj desaťdňových dialničných nálepiek, takmer 58 % z celkového počtu," vyčíslil hovorca NDS Marcel Jánošík. Celkovo ich v tomto mesiaci kúpili vodiči 220.899 kusov.
Najväčší podiel výnosov z nich však pripadol v marci na ročné nálepky, a to viac ako 71 %. Do NDS z nich smerovalo vyše 3,15 milióna eur. Za nimi nasledoval príjem z desaťdňových nálepsiek vo výške 1,07 milióna eur a mesačných 169.400 eur.
Predaj nálepiek zabezpečuje NDS prostredníctvom 1245 predajných miest, napríklad čerpacích staníc, pobočiek Slovenskej pošty alebo na hraničných priechodoch Čunovo a Brodské. Vodiči si ich však môžu kúpiť aj na internetovej stránke dialnicnenalepky.sk.