Úsek D1 Prešov, západ - Prešov, juh má dĺžku 7,87 kilometra. Akceptovaná zmluvná hodnota bez dane z pridanej hodnoty (DPH) je podľa webovej stránky NDS 356.345.280,48 eura.
Autor TASR
,aktualizované Bratislava 12. októbra (TASR) – Úsek diaľnice D1 Prešov, západ – Prešov, juh s Tunelom Prešov spustí Národná diaľničná spoločnosť (NDS) do ostrej prevádzky 28. októbra. Diaľničiari o tom informovali na sociálnej sieti.
"Tunel je vybavený špičkovou modernou technológiou. Naši tuneloví operátori budú nonstop dohliadať na to, aby váš prejazd úsekom bol bezproblémový," priblížila NDS s tým, že tunel otestovala a skontrolovala. Simulovaným požiarom v ňom diaľničiari preverili súčinnosť a akcieschopnosť operátorov, tunelových špecialistov a všetkých zložiek Integrovaného záchranného systému.
Úsek D1 Prešov, západ - Prešov, juh má dĺžku 7,87 kilometra. Akceptovaná zmluvná hodnota bez dane z pridanej hodnoty (DPH) je podľa webovej stránky NDS 356.345.280,48 eura. Projekt je spolufinancovaný Európskou úniou (EÚ).
Diaľnica D1 bude tvoriť "západný" obchvat mesta Prešov a rýchlostná cesta R4 bude tvoriť "severný" obchvat mesta Prešov. Tieto komunikácie sú navzájom prepojené v druhej budovanej mimoúrovňovej križovatke Prešov, západ, pričom jednou z funkcií je previesť predovšetkým tranzitnú dopravu mimo obývaného územia mesta.
"Tunel je vybavený špičkovou modernou technológiou. Naši tuneloví operátori budú nonstop dohliadať na to, aby váš prejazd úsekom bol bezproblémový," priblížila NDS s tým, že tunel otestovala a skontrolovala. Simulovaným požiarom v ňom diaľničiari preverili súčinnosť a akcieschopnosť operátorov, tunelových špecialistov a všetkých zložiek Integrovaného záchranného systému.
Úsek D1 Prešov, západ - Prešov, juh má dĺžku 7,87 kilometra. Akceptovaná zmluvná hodnota bez dane z pridanej hodnoty (DPH) je podľa webovej stránky NDS 356.345.280,48 eura. Projekt je spolufinancovaný Európskou úniou (EÚ).
Diaľnica D1 bude tvoriť "západný" obchvat mesta Prešov a rýchlostná cesta R4 bude tvoriť "severný" obchvat mesta Prešov. Tieto komunikácie sú navzájom prepojené v druhej budovanej mimoúrovňovej križovatke Prešov, západ, pričom jednou z funkcií je previesť predovšetkým tranzitnú dopravu mimo obývaného územia mesta.