Výrobca luxusných vozidiel oznámil, že v júli predal 173.195 vozidiel. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to znamená rast predaja o 5,6 % a zároveň najlepší júl v histórii firmy.
Autor TASR
Mníchov 12. augusta (TASR) - Nemecká automobilka BMW zaznamenala v júli rekordný predaj áut, a to aj napriek problémom na kľúčovom čínskom trhu. Kompenzáciu zabezpečili zotavujúci sa európsky trh a krajiny Severnej Ameriky. Informovala o tom agentúra DPA.
Výrobca luxusných vozidiel oznámil, že v júli predal 173.195 vozidiel. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to znamená rast predaja o 5,6 % a zároveň najlepší júl v histórii firmy.
"Napriek otrasom na niektorých trhoch pokračuje BMW Group v stabilnom raste predaja vo svete," povedal člen predstavenstva BMW Ian Robertson. Ako dodal, rast zaznamenali na trhu Európy, ako aj v Severnej Amerike a firme sa darilo aj na väčšine ázijského trhu. Je preto naďalej presvedčený, že pozitívny vývoj v oblasti predaja, ktorý automobilka zaznamenala v priebehu tohto roka, bude pokračovať aj v ďalších mesiacoch 2015.
Mínusom bol predaj na kľúčovom čínskom trhu, ktorý v júli klesol o 6 %. Predaj v Číne tak pokračuje v poklese, ktorý BMW zaznamenala v máji aj júni. Naopak, v Európe sa predaj áut nemeckej spoločnosti zvýšil až o 11,3 %.
Výrobca luxusných vozidiel oznámil, že v júli predal 173.195 vozidiel. Oproti rovnakému mesiacu minulého roka to znamená rast predaja o 5,6 % a zároveň najlepší júl v histórii firmy.
"Napriek otrasom na niektorých trhoch pokračuje BMW Group v stabilnom raste predaja vo svete," povedal člen predstavenstva BMW Ian Robertson. Ako dodal, rast zaznamenali na trhu Európy, ako aj v Severnej Amerike a firme sa darilo aj na väčšine ázijského trhu. Je preto naďalej presvedčený, že pozitívny vývoj v oblasti predaja, ktorý automobilka zaznamenala v priebehu tohto roka, bude pokračovať aj v ďalších mesiacoch 2015.
Mínusom bol predaj na kľúčovom čínskom trhu, ktorý v júli klesol o 6 %. Predaj v Číne tak pokračuje v poklese, ktorý BMW zaznamenala v máji aj júni. Naopak, v Európe sa predaj áut nemeckej spoločnosti zvýšil až o 11,3 %.