Audi napodobnilo svoj materský koncern Volkswagen a dokonca krátkodobo zvýšilo ceny.
Autor TASR
Frankfurt nad Mohanom/Duisburg 31. mája (TASR) - Napriek prepadu automobilového trhu v dôsledku koronakrízy nemajú potenciálni kupci v Nemecku prakticky žiadne lákadlá na kúpu nového vozidla. K tomuto záveru prichádza pravidelná štúdia Centra automobilového výskumu Univerzity Duisburg-Essen pre mesiac máj.
Odborník na automobilový priemysel Ferdinand Dudenhöffer uvádza, že pred nadchádzajúcim stretnutím politikov o novom balíku ekonomických opatrení zaujali automobilky vyčkávací postoj. Audi napodobnilo svoj materský koncern Volkswagen a dokonca krátkodobo zvýšilo ceny.
Zľavy za nové vozidlá medziročne plošne klesli, píše sa v štúdii. To platí aj pre internetových predajcov, ktorí často nakupujú zľavnené vozidlá na vlastné náklady, aby ich neskôr predali so zľavou. "Zaujímavé ceny v koronakríze neexistujú," kritizuje Dudenhöffer. Spotrebiteľom sa teraz cesta k predajcovi vôbec neoplatí. "Motto znie: vyčkať."
Odborník na automobilový priemysel Ferdinand Dudenhöffer uvádza, že pred nadchádzajúcim stretnutím politikov o novom balíku ekonomických opatrení zaujali automobilky vyčkávací postoj. Audi napodobnilo svoj materský koncern Volkswagen a dokonca krátkodobo zvýšilo ceny.
Zľavy za nové vozidlá medziročne plošne klesli, píše sa v štúdii. To platí aj pre internetových predajcov, ktorí často nakupujú zľavnené vozidlá na vlastné náklady, aby ich neskôr predali so zľavou. "Zaujímavé ceny v koronakríze neexistujú," kritizuje Dudenhöffer. Spotrebiteľom sa teraz cesta k predajcovi vôbec neoplatí. "Motto znie: vyčkať."