Volkswagen, najväčšia európska automobilka, podniká v Brazílii už 50 rokov.
Autor TASR
Sao Paulo 1. októbra (TASR) - Nemecké automobilky sa tlačia do Brazílie, ktorá má štvrtý najväčší trh na svete s motorovými vozidlami. DPA informuje, že prezident Mercedes-Benz do Brasil Philipp Schiemer dnes popoludní miestneho času oznámi podrobnosti plánu na tlačovej konferencii v Sao Paule.
Noviny Estado de Sao Paulo uviedli, že autá sa zrejme budú montovať v Iracemsspolise, ktorý leží asi 150 km od Sao Paula. Prvé autá modelu GLA by mali zísť z linky v roku 2015, ale s importom modelu sa začne už na budúci rok.
Mercedes-Benz montoval svoje autá prvej generácie triedy A do roku 2005 v brazílskom závode v Juize de Fora.
Stuttgarčania majú v Brazílii tri závody, v ktorých montujú aj nákladné autá a autobusy. Na trhu s vozidlami pre hromadnú dopravu osôb im patrí v krajine 50-% podiel.
Obnovou montáže v Brazílii sa dcéra koncernu Daimler vyhne plateniu 30-% cla na dovoz kompletných vozidiel.
Pred dvoma týždňami oznámilo vedenie Audi, že v septembri 2015 obnoví výrobu svojich vozidiel v Brazílii. BMW buduje závod na brazílskom juhu, ktorý sprevádzkuje na budúci rok.
Všetci traja nemeckí výrobcovia sa budú orientovať v Brazílii na výrobu luxusných vozidiel, ktorých predaj sa má v najväčšej latinskoamerickej krajine do roku 2020 zvýšiť asi o 170 %.
Volkswagen, najväčšia európska automobilka, podniká v Brazílii už 50 rokov.
Nemecký denník Handelsblatt vlani v júli informoval, že brazílska rozvojová banka poskytla Volkswagenu úver 136,8 milióna eur na vývoj nových áut pre Latinskú Ameriku. Okrem iných má byť medzi nimi a malé kompaktné auto a auto strednej triedy.
Ešte predtým, koncom roku 2011, vedenie VW zverejnilo investičný plán pre Brazíliu, podľa ktorého do svojich podnikateľských aktivít v krajine do konca roku 2016 vloží 3,4 miliardy eur. Šéf správnej rady VW Martin Winterkorn o zámere povedal, že tým si VW nastavil v Brazílii výhybky na cestu trvalého rastu.
Noviny Estado de Sao Paulo uviedli, že autá sa zrejme budú montovať v Iracemsspolise, ktorý leží asi 150 km od Sao Paula. Prvé autá modelu GLA by mali zísť z linky v roku 2015, ale s importom modelu sa začne už na budúci rok.
Mercedes-Benz montoval svoje autá prvej generácie triedy A do roku 2005 v brazílskom závode v Juize de Fora.
Stuttgarčania majú v Brazílii tri závody, v ktorých montujú aj nákladné autá a autobusy. Na trhu s vozidlami pre hromadnú dopravu osôb im patrí v krajine 50-% podiel.
Obnovou montáže v Brazílii sa dcéra koncernu Daimler vyhne plateniu 30-% cla na dovoz kompletných vozidiel.
Pred dvoma týždňami oznámilo vedenie Audi, že v septembri 2015 obnoví výrobu svojich vozidiel v Brazílii. BMW buduje závod na brazílskom juhu, ktorý sprevádzkuje na budúci rok.
Všetci traja nemeckí výrobcovia sa budú orientovať v Brazílii na výrobu luxusných vozidiel, ktorých predaj sa má v najväčšej latinskoamerickej krajine do roku 2020 zvýšiť asi o 170 %.
Volkswagen, najväčšia európska automobilka, podniká v Brazílii už 50 rokov.
Nemecký denník Handelsblatt vlani v júli informoval, že brazílska rozvojová banka poskytla Volkswagenu úver 136,8 milióna eur na vývoj nových áut pre Latinskú Ameriku. Okrem iných má byť medzi nimi a malé kompaktné auto a auto strednej triedy.
Ešte predtým, koncom roku 2011, vedenie VW zverejnilo investičný plán pre Brazíliu, podľa ktorého do svojich podnikateľských aktivít v krajine do konca roku 2016 vloží 3,4 miliardy eur. Šéf správnej rady VW Martin Winterkorn o zámere povedal, že tým si VW nastavil v Brazílii výhybky na cestu trvalého rastu.