Menej áut za 1. štvrťrok než v rovnakom období minulého roka predala v Číne aj spoločnosť BMW.
Autor TASR
Berlín 10. apríla (TASR) - Nemecké prémiové značky automobilov zaznamenali v 1. štvrťroku na kľúčovom čínskom trhu slabé výsledky. Nedarilo sa najmä firme Porsche, ktorej predaj klesol o takmer štvrtinu. O dvojciferné percentuálne hodnoty sa znížil objem predaja aj pri značke Mercedes-Benz a pokles zaznamenala aj spoločnosť BMW. Jej výsledky však boli v porovnaní s Porsche a Mercedesom priaznivejšie, keď predaj klesol o necelé 4 %. Informovala o tom agentúra Reuters.
Objem predaja automobilky Porsche klesol v Číne za prvé tri mesiace tohto roka medziročne o 24 %, uviedla spoločnosť. Predaj áut spoločnosti Mercedes-Benz klesol zasa o 12 %. Signalizuje to, že úsilie firiem aj úradov podporiť dopyt v druhej najväčšej ekonomike sveta zatiaľ ovocie neprinieslo. Obidve automobilky uviedli, že pod pokles sa veľkou mierou podpísalo uvádzanie nových modelov na trh.
Menej áut za 1. štvrťrok než v rovnakom období minulého roka predala v Číne aj spoločnosť BMW. Rozsah poklesu však na rozdiel od Porsche a Mercedesu nebol taký výrazný. Firma predala v 1. štvrťroku o 3,8 % menej áut než v 1. štvrťroku 2023.
Objem predaja automobilky Porsche klesol v Číne za prvé tri mesiace tohto roka medziročne o 24 %, uviedla spoločnosť. Predaj áut spoločnosti Mercedes-Benz klesol zasa o 12 %. Signalizuje to, že úsilie firiem aj úradov podporiť dopyt v druhej najväčšej ekonomike sveta zatiaľ ovocie neprinieslo. Obidve automobilky uviedli, že pod pokles sa veľkou mierou podpísalo uvádzanie nových modelov na trh.
Menej áut za 1. štvrťrok než v rovnakom období minulého roka predala v Číne aj spoločnosť BMW. Rozsah poklesu však na rozdiel od Porsche a Mercedesu nebol taký výrazný. Firma predala v 1. štvrťroku o 3,8 % menej áut než v 1. štvrťroku 2023.