Za deväť mesiacov roku 2016 dosiahla firma celkové tržby na úrovni 65,51 miliardy švajčiarskych frankov.
Autor TASR
Bern 20. októbra (TASR) - Švajčiarsky potravinársky koncern Nestlé zhoršil svoju prognózu tohtoročného rastu tržieb, pričom ako dôvod uviedol "nepriaznivé prostredie, ktoré tlačí na ceny potravín". Informovali o tom agentúra Reuters a server BBC.
Spoločnosť Nestlé po zverejnení výsledkov za deväť mesiacov oznámila, že v tomto roku očakáva rast organických tržieb (bez zahrnutia kurzových vplyvov a akvizícií) na úrovni 3,5 %. V auguste ešte počítala s rastom o 4,2 %. Dôvodom je slabší než očakávaný rast organických tržieb za tri štvrťroky tohto roka.
Za deväť mesiacov roku 2016 dosiahla firma celkové tržby na úrovni 65,51 miliardy švajčiarskych frankov (60,36 miliardy eur). Za rovnaké obdobie minulého roka to bolo 64,86 miliardy CHF. Výsledok zaostal za očakávaniami ekonómov, ktorí počítali s rastom tržieb na 66 miliárd CHF.
Rast organických tržieb predstavoval 3,3 %, čo znamená najslabší výsledok za viac než desaťročie. Analytici predpokladali, že rast organických tržieb dosiahne 3,7 %.
Podobne ako mnohí jej rivali, aj švajčiarska spoločnosť má v dôsledku konkurenčného boja medzi maloobchodnými sieťami problém zvýšiť ceny produktov, aj keď niektorí producenti tak už urobili. Nestlé však oznámila, že sa bude viac zameriavať na zvýšenie objemu predaja.
Spoločnosť Nestlé po zverejnení výsledkov za deväť mesiacov oznámila, že v tomto roku očakáva rast organických tržieb (bez zahrnutia kurzových vplyvov a akvizícií) na úrovni 3,5 %. V auguste ešte počítala s rastom o 4,2 %. Dôvodom je slabší než očakávaný rast organických tržieb za tri štvrťroky tohto roka.
Za deväť mesiacov roku 2016 dosiahla firma celkové tržby na úrovni 65,51 miliardy švajčiarskych frankov (60,36 miliardy eur). Za rovnaké obdobie minulého roka to bolo 64,86 miliardy CHF. Výsledok zaostal za očakávaniami ekonómov, ktorí počítali s rastom tržieb na 66 miliárd CHF.
Rast organických tržieb predstavoval 3,3 %, čo znamená najslabší výsledok za viac než desaťročie. Analytici predpokladali, že rast organických tržieb dosiahne 3,7 %.
Podobne ako mnohí jej rivali, aj švajčiarska spoločnosť má v dôsledku konkurenčného boja medzi maloobchodnými sieťami problém zvýšiť ceny produktov, aj keď niektorí producenti tak už urobili. Nestlé však oznámila, že sa bude viac zameriavať na zvýšenie objemu predaja.