Americká firma chce v niektorých krajinách ponúkať lacnejšiu verziu svojej streamovacej videoslužby, aby získala nových zákazníkov, uviedol jej zakladateľ a šéf Reed Hastings.
Autor TASR
Los Gatos 12. novembra (TASR) - Netflix mení stratégiu, aby prilákal viac zákazníkov.
Americká firma chce v niektorých krajinách ponúkať lacnejšiu verziu svojej streamovacej videoslužby, aby získala nových zákazníkov, uviedol jej zakladateľ a šéf Reed Hastings v rozhovore pre agentúru Bloomberg. Ďalšie detaily neuviedol.
Samotný tento nápad však znamená zmenu stratégie Netflixu. Spoločnosť sa totiž doteraz snažila skôr o zvyšovanie cien a ponúkanie drahších verzií služby s vyššou kvalitou.
Nemá ísť o zníženie ceny aktuálne lacnejšieho balíka, ale o lacnejšiu verziu s obmedzenou ponukou, uviedol v pondelok Bloomberg. Netflix by zrejme cielil na trhy s nižším príjmom na obyvateľa.
Netflix mal na konci uplynulého kvartálu 130,4 milióna platiacich zákazníkov. Firma každý rok investuje stovky miliónov dolárov do exkluzívneho obsahu a konkuruje ďalším podobným službám, napríklad od Amazonu.
Americká firma chce v niektorých krajinách ponúkať lacnejšiu verziu svojej streamovacej videoslužby, aby získala nových zákazníkov, uviedol jej zakladateľ a šéf Reed Hastings v rozhovore pre agentúru Bloomberg. Ďalšie detaily neuviedol.
Samotný tento nápad však znamená zmenu stratégie Netflixu. Spoločnosť sa totiž doteraz snažila skôr o zvyšovanie cien a ponúkanie drahších verzií služby s vyššou kvalitou.
Nemá ísť o zníženie ceny aktuálne lacnejšieho balíka, ale o lacnejšiu verziu s obmedzenou ponukou, uviedol v pondelok Bloomberg. Netflix by zrejme cielil na trhy s nižším príjmom na obyvateľa.
Netflix mal na konci uplynulého kvartálu 130,4 milióna platiacich zákazníkov. Firma každý rok investuje stovky miliónov dolárov do exkluzívneho obsahu a konkuruje ďalším podobným službám, napríklad od Amazonu.