Lístky na Lepšiu konferenciu sú už v predaji.
Autor OTS
Košice 23. augusta (OTS) - Košice sa pripravujú na výnimočnú udalosť, ktorá sľubuje zážitok plný inšpirácie a nových poznatkov. Lepšia konferencia, ktorá sa stala synonymom kvalitného eventu v oblasti marketingu a biznisu, tentokrát otvára svoje brány na východe Slovenska.
Účastníci sa môžu tešiť na bohatý celodenný program plný zaujímavých tém a diskusií. Konferencia pokryje širokú škálu aktuálnych otázok k téme budovania značky. Okrem toho poskytne jedinečnú šancu stretnúť sa s lídrami v odbore, vymeniť si skúsenosti a nadviazať cenné kontakty. Lepšia konferencia je udalosťou roka pre všetkých, ktorí chcú svoj biznis posunúť na vyššiu úroveň.
Prečo je Lepšia konferencia lepšia
Lepšia konferencia nadväzuje na obrovský úspech prvých dvoch ročníkov na Orave, kde sa dvakrát po sebe vypredala sála s kapacitou 400 ľudí. Kvalitou boli ohromení nielen ľudia v publiku, ale aj samotní spíkri a úrovňou ju prirovnávajú k európskym eventom.
Kvalitní rečníci
Tešiť sa môžete napríklad na známe tváre z investorskej TV show Jama Levova- Milana Dubca - zakladateľa Azet.sk, Aktuality.sk, Pokec.sk, Bistro.sk, Nehnuteľnosti.sk, Tatianu Ondrejkovú - zakladateľku cestovateľského portálu Pelikan.sk a Juraja Fehervariho - zakladateľa barefoot značky BeLenka. O inšpiratívny príbeh budovania svojej značky sa podelí aj Michaela Šišková, ktorá stojí za startupom DNA ERA. Na konferencii vystúpi aj marketér s 20 ročnými skúsenosťami Róbert Slovák, ktorý získal 77 slovenských a medzinárodných ocenení za kreativitu a efektivitu v reklame.
Program konferencie zahŕňa aj panelové diskusie, kde sa objavia ďalší zaujímaví hostia. Nebude chýbať Dalibor Cicman z Gymbeam, Ján Stareček z Data on Steroids, Juraj Kováč z This is Locco či Jakub Mazán zo Zaraguzy.
Praktické poznatky
Účastníci získajú cenné informácie o aktuálnych témach, ktoré hýbu svetom marketingu. Diskutovať sa bude napríklad o využití umelej inteligencie pri budovaní značky. Ako využívajú umelú inteligenciu v Gymbeam? Aké budú trendy vo využívaní AI v brandingu v najbližších rokoch? Ako AI môže zlepšiť predaj a zefektívniť marketingové aktivity? Na všetky otázky dostanete odpovede.
Druhá panelová diskusia sa bude venovať téme Influencer marketingu: oldschool alebo stále cool?. Experti poskytnú pohľad na to, ako využiť influencerov na budovanie značky a zvýšenie dosahu na sociálnych sieťach. Debatovať sa bude o tom, prečo sú pri výbere influencerov dôležité dáta a hostia sa vyjadria aj k aktuálnym influencerským kuriozitám.
Počas celého programu budú môcť diváci klásť hosťom otázky pomocou aplikácie Slido.
Príležitosť na networking
Konferencia poskytuje jedinečnú šancu na rozšírenie kontaktov a upevňovanie vzťahov, čo je kľúčové pre rast biznisu. V cene vstupenky je zahrnutý bohatý catering a afterparty v Tabačka Kulturfabrik, čo vytvára ideálne prostredie na networking.
Lístky sa míňajú
Dátum a miesto konania
Lepšia konferencia sa uskutoční v sobotu 28. septembra 2024 v priestoroch Kina Úsmev v Košiciach. Predbežne sa brány konferencie otvoria o 11:30 hodine a oficiálny program bude končiť okolo 20:00 hodiny. Hneď potom je naplánovaná afterparty v Tabačka Kulturfabrik. Presný program organizátori zverejnia už čoskoro.
Cena vstupeniek
Aktuálne prebieha prvá vlna predaja vstupeniek. Počet je limitovaný. Cena neskôr stúpne o 20 eur. Vstupenky sú dostupné za zvýhodnenú cenu na oficiálnej webovej stránke konferencie: https://www.lepsiakonferencia.sk/.
Čo je zahrnuté v cene lístka?
V cene vstupenky účastníci získajú:
- Vstup na všetky prednášky a diskusie
- Bohatý catering
- Účasť na afterparty v Tabačke s welcome drinkom
- Príležitosť na networking s ostatnými účastníkmi a spíkrami
Získajte cenné know-how, rozšírte si obzory a nadviažte cenné kontakty. Či už ste začínajúci podnikateľ alebo skúsený marketér, Lepšia konferencia vám určite má čo ponúknuť.
Účastníci sa môžu tešiť na bohatý celodenný program plný zaujímavých tém a diskusií. Konferencia pokryje širokú škálu aktuálnych otázok k téme budovania značky. Okrem toho poskytne jedinečnú šancu stretnúť sa s lídrami v odbore, vymeniť si skúsenosti a nadviazať cenné kontakty. Lepšia konferencia je udalosťou roka pre všetkých, ktorí chcú svoj biznis posunúť na vyššiu úroveň.
Prečo je Lepšia konferencia lepšia
Lepšia konferencia nadväzuje na obrovský úspech prvých dvoch ročníkov na Orave, kde sa dvakrát po sebe vypredala sála s kapacitou 400 ľudí. Kvalitou boli ohromení nielen ľudia v publiku, ale aj samotní spíkri a úrovňou ju prirovnávajú k európskym eventom.
Kvalitní rečníci
Tešiť sa môžete napríklad na známe tváre z investorskej TV show Jama Levova- Milana Dubca - zakladateľa Azet.sk, Aktuality.sk, Pokec.sk, Bistro.sk, Nehnuteľnosti.sk, Tatianu Ondrejkovú - zakladateľku cestovateľského portálu Pelikan.sk a Juraja Fehervariho - zakladateľa barefoot značky BeLenka. O inšpiratívny príbeh budovania svojej značky sa podelí aj Michaela Šišková, ktorá stojí za startupom DNA ERA. Na konferencii vystúpi aj marketér s 20 ročnými skúsenosťami Róbert Slovák, ktorý získal 77 slovenských a medzinárodných ocenení za kreativitu a efektivitu v reklame.
Program konferencie zahŕňa aj panelové diskusie, kde sa objavia ďalší zaujímaví hostia. Nebude chýbať Dalibor Cicman z Gymbeam, Ján Stareček z Data on Steroids, Juraj Kováč z This is Locco či Jakub Mazán zo Zaraguzy.
Praktické poznatky
Účastníci získajú cenné informácie o aktuálnych témach, ktoré hýbu svetom marketingu. Diskutovať sa bude napríklad o využití umelej inteligencie pri budovaní značky. Ako využívajú umelú inteligenciu v Gymbeam? Aké budú trendy vo využívaní AI v brandingu v najbližších rokoch? Ako AI môže zlepšiť predaj a zefektívniť marketingové aktivity? Na všetky otázky dostanete odpovede.
Druhá panelová diskusia sa bude venovať téme Influencer marketingu: oldschool alebo stále cool?. Experti poskytnú pohľad na to, ako využiť influencerov na budovanie značky a zvýšenie dosahu na sociálnych sieťach. Debatovať sa bude o tom, prečo sú pri výbere influencerov dôležité dáta a hostia sa vyjadria aj k aktuálnym influencerským kuriozitám.
Počas celého programu budú môcť diváci klásť hosťom otázky pomocou aplikácie Slido.
Príležitosť na networking
Konferencia poskytuje jedinečnú šancu na rozšírenie kontaktov a upevňovanie vzťahov, čo je kľúčové pre rast biznisu. V cene vstupenky je zahrnutý bohatý catering a afterparty v Tabačka Kulturfabrik, čo vytvára ideálne prostredie na networking.
Lístky sa míňajú
Dátum a miesto konania
Lepšia konferencia sa uskutoční v sobotu 28. septembra 2024 v priestoroch Kina Úsmev v Košiciach. Predbežne sa brány konferencie otvoria o 11:30 hodine a oficiálny program bude končiť okolo 20:00 hodiny. Hneď potom je naplánovaná afterparty v Tabačka Kulturfabrik. Presný program organizátori zverejnia už čoskoro.
Cena vstupeniek
Aktuálne prebieha prvá vlna predaja vstupeniek. Počet je limitovaný. Cena neskôr stúpne o 20 eur. Vstupenky sú dostupné za zvýhodnenú cenu na oficiálnej webovej stránke konferencie: https://www.lepsiakonferencia.sk/.
Čo je zahrnuté v cene lístka?
V cene vstupenky účastníci získajú:
- Vstup na všetky prednášky a diskusie
- Bohatý catering
- Účasť na afterparty v Tabačke s welcome drinkom
- Príležitosť na networking s ostatnými účastníkmi a spíkrami
Získajte cenné know-how, rozšírte si obzory a nadviažte cenné kontakty. Či už ste začínajúci podnikateľ alebo skúsený marketér, Lepšia konferencia vám určite má čo ponúknuť.