Projekt D4R7 má celkovú dĺžku viac ako 59 kilometrov (km) a zahŕňa 14 križovatiek a 122 mostných konštrukcií, informoval hlavný zhotoviteľ.
Autor TASR
Bratislava 11. augusta (TASR) - Nultý obchvat Bratislavy je už takmer rok otvorený. Jeho výstavbu zastrešovalo konzorcium D4R7 Construction, tvorené medzinárodnými spoločnosťami, a to španielskou Ferrovial Agroman a rakúskou PORR Bau. Projekt D4R7 má celkovú dĺžku viac ako 59 kilometrov (km) a zahŕňa 14 križovatiek a 122 mostných konštrukcií, informoval hlavný zhotoviteľ.
Vďaka projektu D4R7 sa napríklad cesta zo smeru Šamorín až do centra Bratislavy skrátila o polovicu. Okrem skrátenia jazdného času sa podľa zhotoviteľa zvýšil aj komfort a bezpečnosť cestovania. Za skrátením cestovného času je aj jedno z najväčších súmostí v strednej Európe v celkovej dĺžke takmer 3 km. Toto inžinierske dielo premosťuje Dunaj medzi Rusovcami a Ketelcom ako šiesty bratislavský most. Vďaka nemu sa o polovicu odľahčila nákladná doprava na Prístavnom moste.
Nový obchvat a rýchlostná cesta umožňujú vodičom využívať nové trasy. Projekt je momentálne v predbežnom užívaní, zatiaľ čo sa uskutočňuje kolaudačné konanie, ktorého ukončenie sa očakáva do konca tohto roka.
Na jednotlivých úsekoch pracovalo viac ako 1500 ľudí a 300 subdodávateľov. Projekt si zároveň vyžadoval množstvo environmentálnych a administratívnych povolení a súhlasov. Bratislavský obchvat nedávno získal aj ocenenie Medzinárodnej federácie stavebného betónu za dizajn Lužného mosta vedúceho cez Dunaj.
Vďaka projektu D4R7 sa napríklad cesta zo smeru Šamorín až do centra Bratislavy skrátila o polovicu. Okrem skrátenia jazdného času sa podľa zhotoviteľa zvýšil aj komfort a bezpečnosť cestovania. Za skrátením cestovného času je aj jedno z najväčších súmostí v strednej Európe v celkovej dĺžke takmer 3 km. Toto inžinierske dielo premosťuje Dunaj medzi Rusovcami a Ketelcom ako šiesty bratislavský most. Vďaka nemu sa o polovicu odľahčila nákladná doprava na Prístavnom moste.
Nový obchvat a rýchlostná cesta umožňujú vodičom využívať nové trasy. Projekt je momentálne v predbežnom užívaní, zatiaľ čo sa uskutočňuje kolaudačné konanie, ktorého ukončenie sa očakáva do konca tohto roka.
Na jednotlivých úsekoch pracovalo viac ako 1500 ľudí a 300 subdodávateľov. Projekt si zároveň vyžadoval množstvo environmentálnych a administratívnych povolení a súhlasov. Bratislavský obchvat nedávno získal aj ocenenie Medzinárodnej federácie stavebného betónu za dizajn Lužného mosta vedúceho cez Dunaj.