Internetový gigant už predtým vlastnil 21-percentný podiel v spoločnosti Sun Art a teraz ho zvýši zhruba na 72 % kúpou podobne veľkého podielu v spoločnosti A-RT Retail Holdings.
Autor TASR
Peking 19. októbra (TASR) - Čínska spoločnosť Alibaba Group Holdings, najväčší internetový predajca v ázijskej krajine, v pondelok oznámila, že investuje 3,6 miliardy USD (3,07 miliardy eur) do kontrolného podielu v prevádzkovateľovi hypermarketov Sun Art Retail Group. Zvýši tak svoju prítomnosť na čínskom maloobchodnom trhu.
Gigant v oblasti elektronického obchodu dúfa, že využije svoje skúsenosti v digitálnom obchode na podporu 481 hypermarketov a troch stredne veľkých supermarketov Sun Art v Číne. Alibaba vytrvalo rozširuje svoju prítomnosť v čínskom offline maloobchodnom sektore, pretože rast elektronického obchodu sa spomaľuje.
Internetový gigant už predtým vlastnil 21-percentný podiel v spoločnosti Sun Art a teraz ho zvýši zhruba na 72 % kúpou podobne veľkého podielu v spoločnosti A-RT Retail Holdings, ktorá vlastní 51 % spoločnosti Sun Art.
Alibaba rozšírila po celej Číne sieť outletov Freshippo, ktoré fungujú aj ako online donášková služba. Alibaba vo svojej najnovšej správe o príjmoch uviedla, že prevádzkuje 214 outletov spoločnosti Freshippo. Spolupracuje tiež s majiteľmi rodinných obchodov a so samoobsluhami.
Aj konkurenti elektronického gigantu Alibaba v Číne podnikli podobné kroky v sektore tzv. kamenných maloobchodných predajní. Online predajca JD prevádzkuje kamenné obchody s potravinami s názvom 7Fresh. Pinduoduo, rýchlo sa rozvíjajúca internetová stránka známa vďaka výhodným cenám pri väčších nákupoch, získala v auguste podiel v maloobchode s domácimi spotrebičmi Gome Retail Holdings za 200 miliónov USD.
(1 EUR = 1,1741 USD)
Gigant v oblasti elektronického obchodu dúfa, že využije svoje skúsenosti v digitálnom obchode na podporu 481 hypermarketov a troch stredne veľkých supermarketov Sun Art v Číne. Alibaba vytrvalo rozširuje svoju prítomnosť v čínskom offline maloobchodnom sektore, pretože rast elektronického obchodu sa spomaľuje.
Internetový gigant už predtým vlastnil 21-percentný podiel v spoločnosti Sun Art a teraz ho zvýši zhruba na 72 % kúpou podobne veľkého podielu v spoločnosti A-RT Retail Holdings, ktorá vlastní 51 % spoločnosti Sun Art.
Alibaba rozšírila po celej Číne sieť outletov Freshippo, ktoré fungujú aj ako online donášková služba. Alibaba vo svojej najnovšej správe o príjmoch uviedla, že prevádzkuje 214 outletov spoločnosti Freshippo. Spolupracuje tiež s majiteľmi rodinných obchodov a so samoobsluhami.
Aj konkurenti elektronického gigantu Alibaba v Číne podnikli podobné kroky v sektore tzv. kamenných maloobchodných predajní. Online predajca JD prevádzkuje kamenné obchody s potravinami s názvom 7Fresh. Pinduoduo, rýchlo sa rozvíjajúca internetová stránka známa vďaka výhodným cenám pri väčších nákupoch, získala v auguste podiel v maloobchode s domácimi spotrebičmi Gome Retail Holdings za 200 miliónov USD.
(1 EUR = 1,1741 USD)