Zveličovanie pochybení obchodu v médiách, najmä zo strany štátnych orgánov, však spôsobuje podľa Konštiaka odvetviu obchodu problémy.
Autor TASR
Bratislava 23. apríla (TASR) – Obchod v SR je druhým najväčším zamestnávateľským odvetvím. Produkuje 14 % hrubého domáceho produktu Slovenska a zamestnáva približne 150.000 ľudí. Spolu s veľkoobchodom a gastronómiou zamestnáva až 250.000 ľudí.
"Je to teda silný zamestnávateľ bez sociálnych problémov. Napriek tomu je obchod fackovacím panákom," uviedol dnes v Bratislave na 17. ročníku konferencie o obchode a marketingu Slovak Retail Summit 2013 prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) SR Pavol Konštiak.
Zveličovanie pochybení obchodu v médiách, najmä zo strany štátnych orgánov, však spôsobuje podľa Konštiaka odvetviu obchodu problémy. "Interpretácia výsledkov na tlačových besedách je neadekvátna zisteniu nedostatkov, straší a vyháňa zákazníkov zo slovenských obchodov do zahraničia, vzbudzuje nedôveru k slovenskému obchodu a k slovenským výrobkom a zároveň odpútava pozornosť od hlavných problémov v slovenskom poľnohospodárstve," dodal Konštiak.
"Je to teda silný zamestnávateľ bez sociálnych problémov. Napriek tomu je obchod fackovacím panákom," uviedol dnes v Bratislave na 17. ročníku konferencie o obchode a marketingu Slovak Retail Summit 2013 prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu (ZOCR) SR Pavol Konštiak.
Zveličovanie pochybení obchodu v médiách, najmä zo strany štátnych orgánov, však spôsobuje podľa Konštiaka odvetviu obchodu problémy. "Interpretácia výsledkov na tlačových besedách je neadekvátna zisteniu nedostatkov, straší a vyháňa zákazníkov zo slovenských obchodov do zahraničia, vzbudzuje nedôveru k slovenskému obchodu a k slovenským výrobkom a zároveň odpútava pozornosť od hlavných problémov v slovenskom poľnohospodárstve," dodal Konštiak.