Bratislavský obchodný dom Ikea navštívilo viac než 2,9 milióna ľudí, z čoho 1,4 milióna tvorili platiaci zákazníci.
Autor TASR
Bratislava 22. januára (TASR) - Celkový obrat spoločnosti Ikea Bratislava za finančný rok 2019 medziročne vzrástol o 9,2 % na 117,1 milióna eur. Informoval o tom v stredu mediálny zástupca Ikey, spoločnosť Seesame, zisk firmy však neuviedli.
Bratislavský obchodný dom Ikea navštívilo viac než 2,9 milióna ľudí, z čoho 1,4 milióna tvorili platiaci zákazníci. Na Slovensku spoločnosť predala 15,6 milióna výrobkov, pričom nákupy v obchodnom dome mali priemernú hodnotu 69 eur.
"Nákupné správanie zákazníkov sa mení a zvyšuje sa záujem o nakupovanie cez internet. Internetové tržby minulý rok stúpli až o 60,7 % a návštevnosť webu Ikea.sk v porovnaní s predchádzajúcim rokom narástla o 6,6 %," uviedla Alexandra Strapáková zo spoločnosti Seesame. Priemerná hodnota nákupu na internete bola podľa nej 408 eur.
Ikea v tomto roku plánuje zmeny, ktoré majú zákazníkom zaistiť dostupnejšie a pohodlnejšie nakupovanie. V roku 2020 spoločnosť otvorí "neznačkové" výdajné miesta v troch slovenských mestách, a to v Nitre, Banskej Bystrici a v Žiline, ktoré bude prevádzkovať externá spoločnosť. Koncom januára tento predajca nábytku a bytových doplnkov spustí novú webovú stránku s vylepšenou funkciou vyhľadávania, aktualizovaným obsahom, ako aj novými kategóriami a filtrami.
Bratislavský obchodný dom Ikea navštívilo viac než 2,9 milióna ľudí, z čoho 1,4 milióna tvorili platiaci zákazníci. Na Slovensku spoločnosť predala 15,6 milióna výrobkov, pričom nákupy v obchodnom dome mali priemernú hodnotu 69 eur.
"Nákupné správanie zákazníkov sa mení a zvyšuje sa záujem o nakupovanie cez internet. Internetové tržby minulý rok stúpli až o 60,7 % a návštevnosť webu Ikea.sk v porovnaní s predchádzajúcim rokom narástla o 6,6 %," uviedla Alexandra Strapáková zo spoločnosti Seesame. Priemerná hodnota nákupu na internete bola podľa nej 408 eur.
Ikea v tomto roku plánuje zmeny, ktoré majú zákazníkom zaistiť dostupnejšie a pohodlnejšie nakupovanie. V roku 2020 spoločnosť otvorí "neznačkové" výdajné miesta v troch slovenských mestách, a to v Nitre, Banskej Bystrici a v Žiline, ktoré bude prevádzkovať externá spoločnosť. Koncom januára tento predajca nábytku a bytových doplnkov spustí novú webovú stránku s vylepšenou funkciou vyhľadávania, aktualizovaným obsahom, ako aj novými kategóriami a filtrami.