Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 15. november 2024Meniny má Leopold
< sekcia Ekonomika

Odevný reťazec H&M zvýšil v druhom kvartáli zisk o 23 %

Ilustračné foto Foto: TASR/Tomáš Halász

Od marca do konca mája dosiahla švédska spoločnosť čistý zisk 5,22 miliardy švédskych korún (590,51 milióna eur).

Štokholm 20. júna (TASR) - Švédsky odevný reťazec Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenal v 2. štvrťroku obchodného roka 2011/2012 medziročný rast zisku o takmer 23 %, keď ho podporil najmä rast dopytu po jarných kolekciách.

Spoločnosť so sídlom v Štokholme informovala, že za obdobie od marca do konca mája dosiahla čistý zisk 5,22 miliardy švédskych korún (590,51 milióna eur). V rovnakom období predchádzajúceho roka dosiahla zisk 4,3 miliardy SEK. Tržby sa zvýšili na takmer 37 miliárd SEK z 32,4 miliardy SEK v 2. kvartáli obchodného roka 2011/2012.

Firma zároveň informovala, že v druhej polovici roka plánuje spustiť v USA internetový predaj a niekedy v priebehu budúceho roka chce uviesť svoj nový koncept obchodov "& Other Stories".