Skupina Orange, ktorá pôsobí vo viacerých európskych štátoch, mala na konci marca 239,4 milióna zákazníkov, čo predstavuje medziročný nárast o 9,6 %.
Autor TASR
Paríž 29. apríla (TASR) - Francúzska telekomunikačná spoločnosť Orange (predtým France Telecom) pokračovala aj v uplynulom kvartáli v redukcii nákladov a skresala takmer všetko, od výdavkov na marketing po náklady na zamestnancov.
Podarilo sa jej tak udržať ziskovú maržu stabilnú aj napriek nižším tržbám. Informovali o tom agentúry Reuters a Bloomberg.
Zisk Orange pred úrokmi, zdanením, odpismi a amortizáciou (EBITDA) v 1. kvartáli klesol medziročne o 3,4 % na 3,02 miliardy eur z 3,14 miliardy eur v prvých troch mesiacoch predchádzajúceho roka. Zisková marža Orange však v sledovanom období zostala na úrovni 30,8 %.
Tržby najväčšieho francúzskeho telekomunikačného operátora sa za tri mesiace do konca marca znížili medziročne o 4,6 % na 9,8 miliardy eur. To je ale pomalšie tempo poklesu ako za celý minulý rok, keď sa tržby francúzskej spoločnosti prepadli o 5,8 %.
Skupina Orange, ktorá pôsobí vo viacerých európskych štátoch, mala na konci marca 239,4 milióna zákazníkov, čo predstavuje medziročný nárast o 9,6 %.
Podarilo sa jej tak udržať ziskovú maržu stabilnú aj napriek nižším tržbám. Informovali o tom agentúry Reuters a Bloomberg.
Zisk Orange pred úrokmi, zdanením, odpismi a amortizáciou (EBITDA) v 1. kvartáli klesol medziročne o 3,4 % na 3,02 miliardy eur z 3,14 miliardy eur v prvých troch mesiacoch predchádzajúceho roka. Zisková marža Orange však v sledovanom období zostala na úrovni 30,8 %.
Tržby najväčšieho francúzskeho telekomunikačného operátora sa za tri mesiace do konca marca znížili medziročne o 4,6 % na 9,8 miliardy eur. To je ale pomalšie tempo poklesu ako za celý minulý rok, keď sa tržby francúzskej spoločnosti prepadli o 5,8 %.
Skupina Orange, ktorá pôsobí vo viacerých európskych štátoch, mala na konci marca 239,4 milióna zákazníkov, čo predstavuje medziročný nárast o 9,6 %.