Prvý interaktívny online katalóg vám uľahčí hľadanie zájazdu na mieru a zároveň dopraje pôžitok z listovania klasického katalógu. Je zatiaľ jediným svojho druhu.
Autor OTS
Bratislava 14. septembra (OTS) - Cestovná kancelária SETTOUR, ktorá prevádzkuje obľúbený cestovateľský portál www.malyprinc.sk, má na svojom konte mnohé technologické prvenstvá v oblasti cestovného ruchu. Najnovšie vyvinula špeciálny online katalóg, ktorý je prvým a zatiaľ jediným svojho druhu v Európe. „Už dávno existujú katalógy vo formáte PDF, ktoré si môžete stiahnuť a listujete nimi na obrazovke počítača. My sme však vyvinuli niečo celkom iné. Katalóg, ktorý sa správa interaktívne. Spája v sebe vizáž starého dobrého papierového katalógu a najmodernejší vyhľadávací a rezervačný online systém,” vysvetľuje Andrej Maťko, riaditeľ CK SETTOUR.
„Tour operátori sa domnievali, že rozmachom internetu zanikne potreba tlačených dovolenkových katalógov. Ľudia si predsa všetko budú môcť pozrieť na webe a okrem toho príprava takého katalógu, jeho tlač a distribúcia vyžaduje nemalé náklady. No napriek tomu, že predaj dovoleniek cez internet funguje už niekoľko rokov, katalógy nezanikli. A ani ich drasticky neubudlo. Ľudia si stále radi listujú ponukami a vyberajú na základe pekných, veľkých obrázkov,” vysvetľuje Andrej Maťko.
Pilotný online katalóg vytvorila CK SETTOUR v spolupráci s nemeckou cestovnou kanceláriou FTI. Do interaktívnej podoby dala katalóg s prémiovými ponukami FTI Gold. Obsahuje v rozsahu 280 strán tie najlepšie hotely sveta. IT oddelenie CK SETTOUR už pracuje aj na ďalších podobných online katalógoch.
Andrej Maťko sa domnieva, že online katalógy sú efektívnou reakciou na aktuálne požiadavky moderného, časovo vyťaženého človeka, ktorému vyhovuje komfort listovania katalógov, ale nemá čas podrobne študovať a prepočítavať aktuálnu cenu každej ponuky. Online katalóg vám totiž ušetrí niekoľko krokov pri vyhľadávaní a bookovaní dovolenkového zájazdu. Reaguje na vaše zadané požiadavky a generuje aktuálne informácie a ceny. Dokonca si môžete vytvárať záložky obľúbených ponúk, tak ako pri papierových katalógoch, kde si ponuky krúžkujete alebo stránky označujete farebnými lístočkami.
A kde možno Online katalóg nájsť? Kliknite na www.malyprinc.sk/katalogy/fti-gold
„Tour operátori sa domnievali, že rozmachom internetu zanikne potreba tlačených dovolenkových katalógov. Ľudia si predsa všetko budú môcť pozrieť na webe a okrem toho príprava takého katalógu, jeho tlač a distribúcia vyžaduje nemalé náklady. No napriek tomu, že predaj dovoleniek cez internet funguje už niekoľko rokov, katalógy nezanikli. A ani ich drasticky neubudlo. Ľudia si stále radi listujú ponukami a vyberajú na základe pekných, veľkých obrázkov,” vysvetľuje Andrej Maťko.
Pilotný online katalóg vytvorila CK SETTOUR v spolupráci s nemeckou cestovnou kanceláriou FTI. Do interaktívnej podoby dala katalóg s prémiovými ponukami FTI Gold. Obsahuje v rozsahu 280 strán tie najlepšie hotely sveta. IT oddelenie CK SETTOUR už pracuje aj na ďalších podobných online katalógoch.
Andrej Maťko sa domnieva, že online katalógy sú efektívnou reakciou na aktuálne požiadavky moderného, časovo vyťaženého človeka, ktorému vyhovuje komfort listovania katalógov, ale nemá čas podrobne študovať a prepočítavať aktuálnu cenu každej ponuky. Online katalóg vám totiž ušetrí niekoľko krokov pri vyhľadávaní a bookovaní dovolenkového zájazdu. Reaguje na vaše zadané požiadavky a generuje aktuálne informácie a ceny. Dokonca si môžete vytvárať záložky obľúbených ponúk, tak ako pri papierových katalógoch, kde si ponuky krúžkujete alebo stránky označujete farebnými lístočkami.
A kde možno Online katalóg nájsť? Kliknite na www.malyprinc.sk/katalogy/fti-gold